מה לעשות בסוף השבוע? (4.3-5.3)

סוף שבוע חלומי לפניכם: מסיבת בריטני/ביונסה, יריד תקליטים ברומנו והרבה הופעות

ביונסה. צילום: Getty Images
ביונסה. צילום: Getty Images
28 בפברואר 2016

מסיבת בריטני /ביונסה, ביץ'

פעם היתה מלכה ואז התחלפה המלכה במלכה אחרת שהוחלפה גם היא בזהבה גלאון. ולמרות הכל, קצב התחלופה הוא עניין שולי בעידן המלכות, שבאות והולכות ובעיקר באות. הנה בריטני פוגשת את ביונסה והנה אתם מאושרים בבלוק. לפרטים נוספים.

יריד תקליטים ברומנו

ממשיכים לקדש את הוויניל ביריד תקליטים ברומנו, עם דוכנים לחובבים ובמחירים נעימים. תקליטים מאמריקה, הופעת ג'אז ופינה חמה  לחולי האודיופיליה. בונוס: על העמדה ישלטו האספנים והסוחרים – שהם בעצם אתם.לפרטים נוספים.

מופע התרמה להקמת פינה חי לילדי פליטים ומהגרי עבודה בבי"ס ביאליק-רוגוזין

אוהבים את האהבה שלכם פרוותית ועם באשת פה? גם הילדים החמודים שלומדים בקמפוס ביאליק רוגוזין, שמתרפקים, מתערסלים ומתחבקים עם כלבים חמודים לא פחות. מסיבת ההתרמה בכולי עלמא להקמת פינת חי היא החלק הקטן שלכם במיסוד הידידות והאהבה האלו. תהיו נשמות טובות. לפרטים נוספים.

נדב ברנע מארח את אפרת בן צור בתיאטרון תמונע

ברי סרחוף, נועם רותם ויהלי סובול נרקחו לכדי נדב ברנע ורק למעטים יש מושג שזה קרה. במעלה רשימת האמנים שהם אנדרייטד ברנע יוצר, מארח את אפרת בן צור וממתין בסבלנות אין קץ שנשים לב. זה יפה וגם מומלץ.לפרטים נוספים.

אקו וטיטו + מאלוקס בבארבי

אקו וטיטו, יחד עם מאלוקס, חוזרים עם חומרים חדשים וישנים לבארבי. צפו לבייס, היפ הופ, רגאיי, אלקטרוניקה ותתי ז'אנרים שיעיפו אתכם לשחקים, ולא לפחות מזה. לפרטים נוספים.