מה לעשות החודש? (ינואר)

2016 זה לא צחוק: כל מי שגדל בניינטיז כבר צריך לרפד את קרן הפנסיה וכל השאר הם גוויות. בכל מקרה, אלו האירועים המומלצים לחודש הראשון של סוף החיים הצעירים שלנו

אריאל ויסמן. צילום: בן קלמר
אריאל ויסמן. צילום: בן קלמר
29 בדצמבר 2015

מדריך מסיבות הסילבסטר

סילבסטר שמח יא מתבוללים. זה החג שאמור לענות על כל הדרישות שלכם מחיי הלילה, ויש רק מדריך מסיבות אחד שיגרום לכם להכריע באיזו רחבה תנשקו אותנו לתוך 2016.

[tmwdfpad]

כריסמס מרקט בנמל יפו

החיים הם מיקס מופרע של מנהגים חמודים של דתות ולכן זה הולך בכיוון אחד: הילדים שלנו והילדים של הילדים שלנו ישתלו בט"ו בשבט עצי אשוח לכריסמס. האין זה יפה ומוזר בו זמנית? בינתיים נתספק בעצי הפלסטיק הירוקים שרכשנו בדרום העיר וגם בכריסמס מרקט המרכזי בנמל יפו. לפרטים נוספים על החג שהוא לא של רובנו אבל גם קצת כן.

כריסמס מרקט – נמל יפו (צילום: יח"צ)
כריסמס מרקט – נמל יפו (צילום: יח"צ)

כל מה שמצחיק בעולם

הגאנגים של הסטנדאפ מתחילים לסחרר אותנו והגיע הזמן שמישהו ימתח קו בין האיסט לווסט (למרות שכולנו מאלנבי, רייט?). מסוחררים או לא, אלו רק צרות של מוצפים שעכשיו קיבלו את כל הסיבות הטובות לצאת מהבית – למשל ל"כל מה שמצחיק בעולם" של שבעת היהודים המופלאים עם השמות הכי יהודים (ומופלאים) אי פעם: ניב מג'ר, גלית חוגי, אסף קפלנסקי, ליאור אמסטרדמסקי, אריאל ויסמן, תומר פישמן וירמי שיק בלום. לפרטים נוספים.

הקרנת טרום בכורה ל"הנערה הדנית"

לפעמים מתחשק לנו לראות את "חומות של תקווה" כל החיים ולפעמים צצים סיפורים חדשים, הוליוודים, מניפולטיביים וסחטניים שמנערים אותנו להווה. "הנערה הדנית" הוא כפי הנראה בדיוק זה, עם הרבה רגעים אפיים ותכונות אחרות שהופכות אותו באופן אוטומטי למועמד רציני לאוסקר. הזמן להניח למורגן פרימן ולעבור הלאה.

עדי אולמנסקי בהופעה בפסאז'

ארנ'בינדי (ארנ'בי + אינדי) הוא מונח שתבע רדיו "הקצה" ומתאר במהימנות את פועלה של עדי אולמנסקי. יש לה את האדג', את המק בוק, את הלוק, את הקול ואת הביט להעביר אותנו קייטנת פופ למתקדמים – וזה כשלעצמו עניין לא שגרתי. הופעת סולו של אלמנסקי היא דבר שכל חובבי הז'אנר חייבים לעצמם. לפרטים נוספים.

עדי אולמנסקי. צילום: אופיר בן שמעון
עדי אולמנסקי. צילום: אופיר בן שמעון

חגיגות שבע השנים ל"It's Britney, Bitch!"

יש מסיבות ויש מסיבות בריטני ספירס שהן גם סטרייט פרינדלי וגם מרימות לשחקים. זה קורה כבר שבע שנים, עם דורות מתחלפים והרבה מאוד בנים ובנות שמבקשים לעצמם פופ מטוהר, חף מהתחכמויות ועמוס ב"בייבי", כמו שאהבנו וקיבלנו כשהיינו ילדים, כשהיתה אינתיפאדה וביבי היה ראש ממשלה. לפרטים נוספים.

קותימן אורקסטרה בהופעה

אופיר יקותיאל זה השם מאחורי האורקסטרה ואנחנו מתערבים שלא היה לכם מושג. בכל מקרה, לרגל היותו אחד מהמוזיקאים המבריקים והחדשניים ביותר בסביבה, הוא גם מגיח לגיגים אדיבים בבארבי. היו בטוחים שאתם רוצים להיות שם. לפרטים נוספים.