מה לעשות היום? (21.1)

מתפוצצים עם חיה מילר, עוטפים באהבה את עמיר לב, אוספים חומרים על לאונרד כהן ועושים הכל - אבל הכל - כדי להגיע למופע השני של מינימל קומפקט. יום חמישי העמוס לפניכם

עמיר לב. צילום: דניאל צ'ציק
עמיר לב. צילום: דניאל צ'ציק
19 בינואר 2016

עמיר לב בבארבי

שנה בה אגדות בריטיות ואמריקאיות מתסלקות מחיינו באופן שמזכיר קארמה שטנית, היא גם שנה בה צריך להפגין חיבה יתרה לאגדות חיות, מקומיות, שמהלכות בינינו ויוצרות. עמיר לב – טפו טפו טפו – ביניהן, ומגיע לו לקבל קצת אהבה לא סמויה. תנו לו בנדיבות. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

חיה מילר בלבונטין 7

העיר כולה יודעת, אם יש מוזיקאי חמד שצריך לחכות בהשתאות ליצירתו זה קוסטה קפלן, סולן חיה מילר. וחיה מילר חיה יותר מתמיד. אם תשאלו לדעתנו, המזל שיחק כאן תפקיד, שהרי איזה עוד מוזיקאים מצוינים היו מחזיקים מעמד כל כך הרבה זמן במקום בו קל יותר להידקר מלסגור את החודש? סליחה, סטינו מהנושא. לכו לראות את חיה מילר לייב ותתפוצצו. בקטע מילולי. לפרטים נוספים.

מחווה ללאונרד כהן בהבימה

הספדי דיוויד בואי לימדו אותנו לקח: אם בא לכם להתערסל בזרועות המונים מדוכאים, כדאי שתצרכו כמה שיותר מהאגדות החיות ותלקטו חוויות, מילים ויוטיובים נדירים. אחרת תטבעו לבד. אפשר להתחיל במחווה נוספת ללאונרד כהן בן ה-81 (!). לפרטים נוספים.

מינימל קומפקט בבארבי – מופע שני

תשכחו מהכל ותעשו בדיוק מה שאנחנו אומרים לכם: 1. תבררו למי יש כרטיס 2. תשחדו 3. תהיו ברי מזל בין בודדים 4. הכל התשבש? הכינו את עצמכם להתרסקות דרך הגג של הבארבי ישירות על הבמה. חושבים שיצאנו מדעתנו? יצאנו, אבל גם מי שהפיק את החזרה ההיסטורית של מינימל קומפקט. לפרטים נוספים.