מה לעשות היום (22.8)

אירוע המוקדש כולו לכישלונות, הזדמנות כמעט אחרונה לתפוס את "העיר הזאת" והרצאה על הפוליטיקה השטנית של מקיאוולי. כל מה שכדאי לעשות היום בתל אביב

ירמי קפלן. צילום: שיר חסין
ירמי קפלן. צילום: שיר חסין
22 באוגוסט 2016

Fuckup Nights Tel Aviv

דוברים ודוברות מרצים בקצרה על הכישלונות שהם חוו בדרכם להצלחה, כדי שכולנו נרגיש קצת יותר בסדר עם הרגעים היפים פחות של החיים שלנו. הערב ירצו בין היתר הקומיקאי מוטי אהרונוביץ' ומנכ"ל "סימילארווב" אור עופר.
Rise, אחד העם 54, 19:30, הכניסה חופשית בהרשמה מראש

העיר הזאת

לפני שהחבר'ה של "העיר הזאת" עולים עם המופע החדש "תיכון מגשימים" – זהו הזמן לתפוס את אחת ההצגות הייחודיות שמשלבות סיפור בלשי, ראפ, ספוקן וורד והשראה של פילם נואר.
צוותא, אבן גבירול 30 תל אביב, 21:30, 80 ש"ח

הפוליטיקה השטנית של מקיאוולי

מקיאוולי עסק באפקטיביות הפוליטית של רוע ואכזריות. בהרצאה ידבר ג'רמי פוגל, שסיים תואר ראשון בפילוסופיה באוניברסיטת קיימברידג' ותואר שני בפילוסופיה של הדת בהצטיינות יתרה באוניברסיטת תל אביב, על המשמעות של המהפכה השטנית של מקיאוולי ועל השפעתה על חיי היומיום שלנו.
ננוצ'קה, לילינבלום 30 תל אביב, 19:30, 20 ש"ח

ירמי קפלן@ספנסרוסו

ירמי קפלן בהופעה עם חומרים מוכרים לצד חדשים מהאלבום המשותף עם המפיקים הצעירים מתן ספנסר ואורי רוסו.
אברקסס, לילנבלום 40, 21:30. כניסה חופשית

עם הילדים: וולפגנג קופץ לביקור

נכון תמיד כיף לראות בסרט דמות מפורסמת שמשחקת את עצמה? המופע של תזמורת הבמה הישראלית מנסה לעשות את אותו אפקט במוזיקה – דמותו של מוצרט מצטרפת למופע המחווה לו ומביעה את דעתה על ההצגה.
מוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27 תל אביב, 11:00, 70 ש"ח, מגיל 4

עם הילדים: לחתולים אין עבודה

נתן אלתרמן הוא המונוסודיום גלוטמט של עולם הצגות הילדים. כל דבר שיתבסס על הטקסטים שלו יבלוט אוטומטית, כך שלא מפתיע שההצגה/מופע ליצנות/מוזיקה/סיפורים של רועי בירן ושותפיו ללהקה מבוסס על הטקסטים של אלתרמן עם טקסטים של נורית יובל ושל היוצרים עצמם.
מוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27 תל אביב, 11:30, 65 ש"ח, לגיל 3־10