מה לעשות היום (23.6)

BadBadNotGood + TATRAN בבארבי, פרופורמנס אובדני במיוחד ואלבום חדש לקותימאן. מה שמחכה לכם היום

קותימאן. צילום: בן פלחוב
קותימאן. צילום: בן פלחוב
23 ביוני 2016

BadBadNotGood + TATRAN בבארבי

מה קורה ששני טריואים מצוינים נפגשים על במה אחת? נשמח לענות. טריו הג'אז-היפ הופ, BadBadNotGood, אשר מגיע אלינו היישר מקנדה, נפגש עם ההרכב האינסטרומנטלי פורץ הדרך הישראלי טטרן. יחבר את כל הנקודות למסיבה אחת משוגעת: די.ג'יי Hectik התל אביבי.
23 ביוני, בארבי, דרך קיבוץ גלויות 52 ת"א, 20:30, 124 ש"ח

לא מכניסה את זה למתאבד

מופע המשלב בין התערוכה "למה אני לא מתאבד" לבין פרפורמנס מאת ג'ייסון דנינו הולט. ארבעה גברים יושבים סביב שולחן וידויים ויוצרים קהילה כנה עד כאב ואי נוחות. במשך המופע (4 שעות) יוכל הקהל להתוודות בעצמו ולצאת ולחזור לתערוכה ולפרפורמנס. מתוודים: ג'ייסון דנינו הולט, גיא גורביץ', יוסי שאני ירום ועמית רגב.
רביעיית פלורנטין (בניין 3), שלמה 43-47 ת"א, 19:00, 41 ש"ח

קותימאן אורקסטרה משיקים אלבום חדש

אחרי הרפתקאותיו ברחבי הרשת, סרט דוקו מדובר ובאז מסביב לעולם קותימאן מוציא אלבום חדש. לשם כך התכנסה כל התזמורת במועדון התיאטרון למופע גרוב יפואי בלתי נשכח.
מועדון התאטרון, שד' ירושלים 10 ת"א, 22:00, 95-115 ש"ח

משה פרסטר – המציאות

משה פרסטר, שם בטעם של ניינטיז, חוזר לבמה למופע סטנדאפ שמתאים גם למי שלא זוכר איך נראה מכשיר וידאו. פרסטר ידבר על נושאים כמו בתולין בשנות השבעים בנהריה, נישואים וגירושים ועל חיים ללא סקס. אורח מיוחד: טל פרידמן. גזעי.
צ'לסי הוטל (לונדון מיניסטור), אבן גבירול 30 ת"א, 21:30, 73-80 ש"ח

Terranove באלפאבית

ליין הרזידנטים של האלפא אשר התחיל לפני שלושה שבועות מסתמן כאלטרנטיבת בילוי אידאלית לקרחניסטים של ימי חמישי. הערב יגיעו לנגן בחלל האפלא: אי-בוני (נאור דיין), אורון קיי ו-Terranove מברלין. אם תרצו להירגע עם קצת היפ-הופ שי סאונד יחכה לכם בגמא כל הלילה.
אלפאבית, אחד העם 54 ת"א, 23:00, 40 ש"ח (כניסה חינם עד חצות)