מה לעשות היום? (24.1)

מיהם שלושת המוזיקאים הענקים שיצאו מתלמי אליהו, איך רד אורבך יכול לעזור לכם ואיזו אלטרנטיבה יש לפסטיבל הפסנתר המסורתי? לנו הפתרונים

מינימל קומפקט. צילום: פיליפ לוי
מינימל קומפקט. צילום: פיליפ לוי
24 בינואר 2016

פסטיבל הפסנתר ב-360 מעלות – היום הראשון

בלי במה מוגבהת ודיסטנס, ללא שלומי שבן, אבל עם מעט אוקוורדנס ובמרחק נגיעה: כך יתקיים פסטיבל הפסנתר בלבונטין 7, בו יופיעו הדרה לוין, לוטה, סמדר רונן, ענת פורט, חנן בן סימון, דן ויינשטיין ואודי בונן, אלון עדר, מיכל שפירא, רועי דהן ושלומי גרוניך. אומרים שאין דבר שעומד בפני הפסנתר שמוצב במרכז החדר – אומרים ולא טועים. לפרטים נוספים על כלל המופעים.

[tmwdfpad]

מינימל קומפקט בבארבי – מופע שלישי

תשכחו מהכל ותעשו בדיוק את זה: 1. תבררו למי יש כרטיס 2. תשחדו 3. תהיו ברי מזל בין בודדים 4. הכל התשבש? הכינו את עצמכם להתרסקות דרך הגג של הבארבי ישירות על הבמה. חושבים שיצאנו מדעתנו? יצאנו, אבל גם מי שהפיק את החזרה ההיסטורית של מינימל קומפקט. לפרטים נוספים.

רד בנד בזאפה תל אביב

היי, האם במקרה רגשי הנחיתות שלכם התפוגגו והחיים הם שממה? אנחנו בטוחים שרד אורבך יידע כיצד להפיל אתכם חזרה לקרשים וגם מה לשיר תוך כדי. לפרטים נוספים.

האדמה תיפתח בבר קיימא

שלושה ענקים יצאו מתלמי אליהו, המקום עליו מעולם לא שמעתם עד אשר יצא השיר "פעמוני המאה" והאלבום "תלמי אליהו": אביב גדג', שלום גד וגבריאל בלחסן ז"ל. מה קורה בחבל אשכול אפוף המסותרין ואיך כל זה מתקשר לדת ולמוזיקה? ציפי גוריון כתבה על זה תזה ותגיע לבר קיימא כדי לספר לנו הכל. לפרטים נוספים.