מה לעשות היום? (29.11)

איך תילחמו בייעודו של יום ראשון לדכא את הצורה? מצאנו שלוש דרכים שבכולן זורם הרוקנרול. המלצות לתחילת השבוע

טל אורן. צילום: Vergius Photography
טל אורן. צילום: Vergius Photography
29 בנובמבר 2015

תערוכת "It's Only Rock 'n' Roll But I Like It"

טובים מאיתנו מתחו את הקו בין מוזיקה לאופנה. אם בכל זאת תשאלו אותנו, נגיד לכם שזו מערכת היחסים הכי פחות-רופפת כבר תקופה, והתחזית היחידה היא שהיא צפויה להתעצם. למרבה המזל – יש מי שמטפח את הקשר הזה, ביניהם צלמת האופנה תמר קרוון שתתארח ב"שלוש ארבע ברביעיית פלורנטין", ותציג צילומי אופנה שעוסקים בעולם המוזיקה בתערוכת "It's Only Rock 'n' Roll But I Like It". מומלץ בחום לכל מי שיודע שהתורה שייכת לג'אגר. לפרטים נוספים

[tmwdfpad]

RPS Surfers בבוקסא

שתי נקודות שצריך להדגיש: 1. אין פסטיבל מוזיקה מגניב בלי פרס סרפס. 2. אין מבאס יותר מיום ראשון. קשה למצוא את הקשר בין השניים, אלא שגולשי האבן הנייר והמספריים הסכימו לייצר אותו באופן מלאכותי ולהרים מופע שיילחם בייעודו של יום ראשון לדכא לנו את הצורה. כדי שנשכח לגמרי עד כמה נורא זה להתחיל שבוע, הם צירפו את רם אוריון לתרכיז הכיף הזה. מומלץ בחום לכל מי שיודע שהחיים יכולים יותר טוב יותר. לפרטים נוספים.

רם אוריון (צילום: גוני ריסקין)
רם אוריון (צילום: גוני ריסקין)

טל אורן בלבונטין 7

מסתמן שלא תינתן מנוסה מן הרוקנרול של יום ראשון הקודר, כי גם בלבונטין 7 מקדימים תרופה למכה. מי שתעלה לבמה ותנסה לרכך את הפרידה מסוף השבוע היא טל אורן, שתבצע שירים ישנים ותחשוף גם חדשים. אתם לא יודעים את זה, אבל אתם אוהבים אותה. מומלץ בחום לכל מי שסקרן לגבי המשפט האחרון. לפרטים נוספים.