מה לעשות היום (31.10)

לפסל דלעת כאמריקנופילים נאמנים, להתגייס לערב של ערס פואטיקה או ללמוד משהו על מורשתו החשובה של אריה ארוך. כל מה שיש לעשות היום בעיר

מתוך "פריקים וגיקים"
מתוך "פריקים וגיקים"
31 באוקטובר 2016

ערס פואטיקה: סרט מלחמה

חבורת ערס פואטיקה עושה כבוד ל"בית שאן: סרט מלחמה", סרט תיעודי על הפועל בית שאן שחוגג בימים אלו יום הולדת 20. לאחר הקרנת הסרט יעלו על הבמה עדי קיסר, תהילה חכימי ואינס אליאס.

תדר, דרך יפו 9 תל אביב, 20:30, כניסה חופשית

רשף לוי משחק באש

המחזאי, הבמאי והסטנדאפיסט רשף לוי בסטנדאפ על נישואים, על להיות אב לשבעה ילדים ועל מה שקרה ליחסי המין שלו שנייה אחרי החתונה. עוד פרטים אישיים במסגרת המופע: איך זה להיות חצי תימני ולמה אימא שלו התעקשה כל השנים לגלות מי הדליק את הדוד.
הקאמרי, שד' שאול המלך 19 תל אביב, 22:00, 150 ש"ח

האונטד האוס באוצר

כאילו שבית הכנסת הגדול אינו מקריפ מספיק לעת לילה, האוצר יהפוך הערב לבר רדוף רוחות לרגל חג ההלוואין (שבכלל היה אנטישמי!), עם צ'ייסרים בחינם לכל מי שמעז להתחפש ולהפנות עורף ליהדותו.

אוצר, סמטת הר סיני 1, תל אביב, 22:00, כניסה חופשית

הלוואין בחלל

גם בכרם התימנים, מסתבר, לא מוותרים על חגיגות הלוואין, ושם לא תוכלו אפילו לחמוק מתחפושת. עדי נוי ואיתי שאול על יהיו העמדה, ובמחסן יעמוד לרשותכם מבחר של תחפושות מקריפות – כדי שלא יהיו תירוצים.

חלל, מל"ן 43, תל אביב, 22:00, כניסה חופשית

ליל כל הקדושים
ליל כל הקדושים

הרצאה על אריה ארוך

יוזמה חדשה ומבורכת של נעה רז מלמד שתעביר סדרת הרצאות על הקלאסיקות של האמנות הישראלית. ההרצאה הראשונה תעסוק באריה ארוך, מעמודי התווך של האמנות הישראלית. ההרצאה תתייחס לאלמנטים המוכרים ביצירתו כמו הקשר למילה הכתובה, זיכרונות ילדות, דמות המלאך ומוטיבים יהודיים.
מקום לאמנות, שביל המרץ 6 תל אביב, 19:00