מה לעשות היום? (4.2)

לילה מושלם במוזיאון, לילה עם רד אקסס או לילה בסימן בוב מארלי. באנו לסחרר אתכם

עמיר לב. צילום: רונן ללנה
עמיר לב. צילום: רונן ללנה
3 בפברואר 2016

אוטופיה: לילה מושלם במוזיאון

זוכרים שחשבתם שהחיים יצאו מסרט ניינטיז? שאפשר להישכח בבית ולהילחם בפורצים? להשתלט על מוזיאון למשך לילה שלם? מתברר ש-ויייפייי! צדקתם! התדר חוזר למקום בו הסתיימה העונה שעברה לעוד ליל שיגועים במוזיאון תל אביב, עם רשימה מסחררת של מרצים, מוזיקאים, אמנים ומתקלטים. מהרו, סולד אאוט לפניכם. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

יום הולדת 71 לבוב מארלי

תשכחו מתאריכים עגולים ותפנו מקום ליום הולדתו ה-71 של בוב מארלי המנוח. יקדשו אותו ואת תורת הראסטפארי: נצ'י נצ', טונה, מאור כהן, אליעד, התקווה 6 ועוד כמה ידידים רחוקים של משפחת מארלי. לפרטים נוספים.

טונה. צילום: יח"צ
טונה. צילום: יח"צ

רד אקסס בברקפסט

הרזידנטים של הלב שלכם, רד אקסס, יעשו קסמים בברקפסט בפעם ה-מי סופר כמה וטוב שכך. נשמח לשוב ושוב. לפרטים נוספים.

ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס
ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס

עמיר לב בקפה ביאליק

עמיר לב חוזר לעשות את הדרך הארוכה מהגליל לתל אביב כדי לבצע את שירי "נוגע בדרכון" ולהזכיר לרובצי קפה ביאליק למי כאן מגיע לקבל קצת אהבה לא סמויה. לפרטים נוספים.

בת שבע מארחת: "KULUKULUPA" ו"Black Box: Little Black Book Of Red"

שניים מהרקדנים הבולטים של להקת בת שבע, שחר בנימיני ושאמל פיטס, מציגים שתי יצירות פרי מוחם וגופם: "קולוקולו-פה" ו"קופסה שחורה". מכל מלמדי השכלתי, גרסת המאסטר אוהד נהרין. לפרטים נוספים.

שבוע החלל במצפה הכוכבים גבעתיים

אם גם הראש שלכם נע ונד מחוץ לאטמוספירה ולא בגלל קלונקס, כדאי מאוד שתשקלו לבקר במצפה הכוכבים בגבעתיים. יהיו שם תצפיות, הרצאות, אסטרונאוטים והמון ילדים שעדיין יכולים להגשים את החלומות הכמוסים שלכם. לפרטים נוספים.