מה לעשות היום (5.7)

השקה בניחוח ערס פואטי, חידון טריוויה לגיקים של מוזיקה ומחווה לזמרי הנשמה הגדולים בכל הזמנים (כולל ביונסה, כן?). המדריך היומי

ZIV. צילום: יואב ברשי
ZIV. צילום: יואב ברשי

עדי קיסר משיקה את "מוזיקה גבוהה"

המשוררת עדי קיסר תשיק את ספרה "מוזיקה גבוהה" בערב מיוחד בכולי עלמא, בהשתתפות לאה אברהם, תהילה חכימי, יהודה קיסר וחשוב מכל – די.ג'יי חן אלמליח.
כולי עלמא (מקוה ישראל 10), 21:00. כניסה חופשית

פופ קוויז ברוקוקו

מכירים את כל הביסיידז של מוריסי אך גם יודעים לשיר מבלי להתבלבל את "ברבי" של סטטיק ובנאל תבורי? יכול להיות שיש לכם סיכוי לא רע לזכות בפופ קוויז של הרוקוקו, שחוזר השבוע כדי לבחון את בקיאותכם בפרטי טריוויה בלתי חשובים בעליל, אלא אם מצאתם דרך להמיר הון סימבולי בהון ממשי.
רוקוקו (אלנבי 99), 21:00. כניסה חופשית

עוד כתבות שיוציאו אתכם מהבית:
המשלוחוף – שירות משלוחים חדש עד המגבת 
סקי מים – יש בתל אביב וזה ממכר 
מה לעשות בחודש יולי – כל מה שיש לעיר להציע

איציק פצצתי

פצצתי, איש המופע של ויקטור ג'קסון ומחזמר הראפ "העיר הזאת" ומפיק מוזיקלי מבריק, במחווה לשירי הנשמה האהובים עליו, מריי צ'רלס ועד ביונסה, לצד שירים מקוריים.
לבונטין 7, 22:00, 35־45 ש"ח

הצגה: כהנא צדק?

במרכז העיר מתגלה אדם הדומה כשתי טיפות מים לרב כהנא המנוח, ותומכיו של הרב כהנא, המפקפקים בעובדת מותו, באים ומבקשים ממנו ליטול את המנהיגות ולאחוז ברסן השלטון. האם בשלו התנאים לכך? המחזה יוצר דיאלוג עם ההווה ושולח אור חדש על המציאות שלנו היום ועל הקרבה למלחמת אחים.
צוותא (אבן גבירול 30), 20:30, 50 ש"ח

ZIV ברוטשילד 12

הרכש החדש לסצנת המוזיקאים התל אביבית היא זיו – ביטמייקרית ירושלמית בת 20 שהולכת להפתיע אתכם באיכויות לא רגילות ובביטים באווירת אמריקה.
על העמדה לפניה ואחריה: נמרוד רותם.
רוטשילד 12, 23:00, כניסה חופשית

Sight Unseen

המחזה מאת דונלד מרגוליס מספר על ג'ונתן ווקסמן המבקר את אהובתו הישנה לאחר 15 שנה- פטרישיה. למרות הנתק הנושאים הלא פתורים בין השניים קמים לחיים ומעלים שאלות קשות בנושאי השראה, אמנות, אהבה ואמת. זו הפעם הראשונה שהמחזה מציג בארץ.
סטודיו קרן ידובסקי – Move (הצפירה 19), 20:30, 50 ש"ח