מה לעשות היום (7.6)

סטנדאפ מקומי ומעבר לים, ערב טכנו חברי טריוויה לחובבי כדורגל ו-Wild Nothing מגיע להופעה. כל מה שיש לעשות היום בעיר

Wild Nothing. צילום יח"צ
Wild Nothing. צילום יח"צ

ג'ים ג'פריס

הקומיקאי האוסטרלי הענקי יופיע בתל אביב גם הערב, ואולי עוד יישארו לכם כרטיסים. אם לשפוט לפי הספיישל האחרון שלו בנטפליקס, "Bare", הוא בכושר שיא.
היכל קבוצה שלמה, אייזיק רמבה 7 תל אביב, 20:30, 255-355 ש"ח

טריוויית יורו ברוקוקו

אחרי קולנוע, מוזיקה ונושאים כלליים, טרנד חידוני הטריוויה מגיע גם לתחום הכדורגל. תתחברו בקבוצות של שלושה, שלחו הודעה ל־ashavit23@gmail.com וחכו לשריקת הפתיחה.
רוקוקו, אלנבי 99, 21:00. ההשתתפות בחינם

Fashion Cake

תערוכת העוגות המעוצבות של אמנית העוגות יפעת פרי דפנא תעשה לכם חשק לעמוד ולבהות בעוגות, שעוצבו בהשראת עולם האופנה והלייף סטייל, כאילו הייתם אחרוני הלקוחות של מרזי מורית.
קניון רמת אביב, איינשטיין 40, החל מהיום ב- 13:00

סטנדאפ לוהט בהודנא

גם באווירה הנינוחה של ההודנא אפשר לגרום לחוסר נוחות, ואם גם מנצלים את זה לכמה צחוקים, הרי זה משובח. הסטנד־אפ הלוהט והחינמי של ההודנא יגרום לחוסר נוחות חיובי בכל מקום חוץ מבארנק.
הודנא, אברבנאל 13, 21:30. הכניסה חופשית

Wild Nothing בבארבי

עד לא מזמן ג'ק טייטום האמריקאי היה סטודנט לתקשורת עם חלומות גדולים ושירים במגירה. עכשיו הוא נחשב לאחד האמנים המבטיחים בז'אנר הדרים-פופ. בואו לבחון זאת בעצמכם.
בארבי, קיבוץ גלויות 52 ת"א, 20:30, 134 ש"ח

WAJARAS ברדיו EPGB

לפני חצי שנה הברמן לשעבר של הרדיו, תום פונדק (שלימים פתח את הטוטו קארה), החליט לעשות ערב חברים חודשי על טהרת הטכנו. הוא אסף מרחבי תבל את מיטב הדי.ג'ייז של הסצנה וביקש מהם דבר אחד: תעשו שיהיה כיף. בדומה לשאר ערבי הוואג'רס הערב יבואו מיטב החברים להרים: נגה ארז במופע לייב, ארל בכר ונאור ודיין.
רדיו EPGB, שד"ל 7 ת"א, 21:30, הכניסה חופשית

Rothschild Tech Talks

היום ב-11 ברים בעיר יתארחו 11 הרצאות מפיהם של יודעי דבר כחלק מכנס החדשנות של אוניברסיטת תל אביב. ההרצאות יהיו בנושאים כגון: ערים חכמות, יזמות, סטראטאפים, מציאת משקיעים וכל מה שמי שרוצה להתעשר ירצה לדעת. בין הברים הלוקחים חלק ניתן למצוא את ג'ימי הו, הוסטל 51, בוקסא, בילי ג'ין, אוטו רוטשילד ועוד. לרשימת ההרצאות המלאה
ש
דרות רוטשילד ת"א, 19:30, הכניסה חופשית אך בהרשמה מראש