מה לעשות השבוע (12.6-16.6)

להימתח בחודש היוגה בנמל תל אביב, להצטמרר מ"קטיפה כחולה", לקפץ בהופעה של רועי פרייליך ולקרוא את "יוליסס" בשרשרת עם אנשים מכל העולם. כל מה ששווה את הזמן שלכם השבוע

רועי פרייליך. צילום: מיכאל טופיול
רועי פרייליך. צילום: מיכאל טופיול

קולנוע ניסיוני קצר – חותרים אל הלא נודע

במסגרת הפסטיבל הבינלאומי ה-18 במספר לסרטי סטודנטים יתקיימו בסינמטק מקבצי הקרנות של סרטים קצרים וניסיוניים מהארץ ומחו"ל. יהיה מוזר ואמנותי.
12-13 ביוני, סינמטק תל אביב, שפרינצק 2 ת"א, 15-30 ש"ח למקבץ

חודש היוגה בנמל תל אביב

רוב הקוראים בטח מגלגלים את עיניהם ונוחרים בבוז שיוגה היא לא ספורט, אבל אנחנו כבר כל כך מחוברים לאום הפנימי שלנו שמי בכלל מקשיב לכם? במהלך חודש יוני יתקיימו בנמל תל אביב אימוני יוגה הפתוחים לקהל הרחב בכל הרמות, שעל פי היוגיסטים אמורים להפוך אתכם לאנשים בריאים, מאושרים ובאופן כללי טובים יותר מכולם.
נמל תל אביב, שלישי, 18:30. כניסה חופשית

קטיפה כחולה

לכבוד חגיגות ה־30 לפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, ברוטשילד 12 יקרינו סרט שאף הוא חוגג 30 – "קטיפה כחולה" של דיוויד לינץ'. בלי ספוילרים, כן? אבל מצפים לכם מסתורין, סקס ואוזן כרותה. לאחר ההקרנה יופיעו במקום ועדת חריגים וצ'רלי מגירה ולהקת בית שאן.
רוטשילד 12, שלישי, 20:00. כניסה חופשית

UnREAL חוזרת

העונה השנייה של הקומדיה הביקורתית שנותנת בראש לכל תוכניות הריאליטי מסוג ״הרווק״. תהיתם איך נראה יום בחייו של יורם זק? אולי ככה.
החל משלישי 22:00, yesDrama, yes Oh ו־סלקום TV

רועי פרייליך והמתוקים רצח בלבונטין

הופעה מיוחדת לקראת האלבום החדש "הריגוש שבנפילה", עם הסינגל "כל אחד יכול לראות".

לבונטין 7, חמישי, 22:00. 50 ש"ח

קוראים את "יוליסס" בשרשרת אנושית עולמית

בלילה שבין חמישי לשישי תוכלו לקחת חלק באירוע השאפתני של השנה ולהיות חוליה בשרשרת אנושית עולמית לקריאה כרונולוגית של "יוליסס" (מהבית או באחת מחנויות הספרים שבהן תתקיים הקריאה). מקווים בשבילכם שלא תיפלו על המונולוג של מולי.

פרטים נוספים בעמוד האירוע

הארץ המובתחת – אירוע הפתיחה

מה שנשמע כמו כותרת למסיבת טכנו פטריוטית במועדון התחת, מתברר כתערוכה חדשה של ד"ר אנגלמאיר בבית העיר. העיר הזאת מבלבלת אותנו.

אירוע הפתיחה ביום חמישי, 20:30, במוזיאון בית העיר