מה לעשות השבוע? (20.3-26.3)

אבי נשר במוזיאון, פורים בכולי עלמא וגל גדות ב"באטמן נגד סופרמן". כל האירועים שמומלץ לחוות השבוע

20 במרץ 2016

Sleep Party People בתיאטרון תמונע

הלוואי שנתחמם ליד האח, שבית השחי לא יטפטף, שנחצה גשרים לשוודיה ושנעשה את הפופ הכי מתקדם בעולם. סליפ פארטי פיפל באים מקופנהגן ומבטיחים את השואו אוף הכי ממסטל לכל מי שהקנאה אוכלת אותו חי. אין לנו בעיה עם זה, להפך. לפרטים נוספים.

Sleep Party People. צילום: יח"צ

"מחוברים+" – עונה חדשה

תקראו לזה מצג שווא, תרמית טלוויזיונית או פורמט שחוק – "מחוברים" הוא עדיין דוקו-ריאליטי מרגיז עד כדי מרתיח ביכולתו למכר. אם יהיה סטרימינג שאינו מנג'ס ומיועד רק למחוברי "הוט", העונה הזאת עשויה לעבור בשלום ואפילו יותר מזה.

בלואו אפ 5 – "שוברים" ואבי נשר במוזיאון

אם היינו דוסון לירי, אבי נשר היה סטיבן ספילברג שלנו. גיבור גדול שב-1985 הוציא את הסרט "שוברים" עם קאסט מטלטל שכלל את יזהר אשדות, גלי עטרי, סי היימן, יוסי אשדות ומאיר בנאי. הקרנה, הרצאה וחתימה לכל מי שיודע שזה לא מתחיל ונגמר ב"הלהקה". לפרטים נוספים.

ארטלף – יריד אמנות לילדים

היי, אתם לא רק מסיבת מסכות סליזית וברור לכל שהלב שלכם עשוי מפורימון. תנו לילדים לטפל בחשבונות וצאו לארטלף (סתם, תביאו אותם): מובטחות תערוכות, פעילויות,חנויות פופ אפ וסדנאות יצירה. לפרטים נוספים.

Retro Revival – פורים בכולי עלמא

גם השנה אתם נוהרים לברוריה כמו לקלפיות ומרוב לחץ מתחפשים לערפד? תנו לכולי עלמא לטפל לכם בחרדת פורים עם חדרי משחקים, וידאו ארטים, לייזרים, הופעות, תקלוטים והרמות לשחקים. עוד קצת ותהיו פיקס לפסח. לפרטים נוספים.

Chuchito Valdes – המשכן לאמנויות הבמה

אחרי האחיות איביי, מגיע גם תורו של המוזיקאי צ'וציטו (חייבים להודות שזה השם הכי יפה לפסנתרן אי פעם). וירטואוז שמנציח באצבעות קסם מוזיקה קובנית מסורתית ומשלב אותה עם ג'אז קלאסי. לפרטים נוספים.

"באטמן נגד סופרמן – שחר הצדק" (או: גל גדות היא וונדר וומן!!!!!!!!!!)

חנונים של קומיקס, חברות ומכרות מלכות יופי, ג'ימי קימל ואלן דג'נרס – אף אחד לא מתפחלץ מהתרגשות יותר מאיתנו לקראת הופעת הבכורה של גל גדות כוונדר וומן ב"באטמן נגד סופרמן". אההההההההההההההההההה. לפרטים נוספים.