מה לעשות השבוע? (22-28.11)

מהסמבה של אוס מוטנטס, דרך הסול הקובני של התאומות Ibeyi ועד פסטיבל הג'אז בכולי עלמא. איך תהפכו שבוע של מטלות ושגרה לכיף לא נורמלי?

אוס מוטנטס. צילום: יח"צ
אוס מוטנטס. צילום: יח"צ
22 בנובמבר 2015

Os Mutantes

סמבה, אמרנו, סמבה! בתל אביב! ולא סתם סמבה, סמבה שהרוקנרול והפסיכדליה שזורים לאורכה ולרוחבה. וכל זה בחסות הרכב העל הברזילאי שהפך את הסיקסטיז ליותר אפלים ורקידים במקביל, אוס מוטנטס. מומלץ בחום לכל מי שנואש להרגיש קרנבל מטורלל אבל לא להרחיק מדרום העיר. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

התאומות Ibeyi

הן העתיד של הזרם האפרו-קובני, הן גם הבנות של מיגל (אנג'ה) דיאז ויש להן להיט ענק בשם "River". כן, אתם יודעים שאנחנו מתכוונים לתאומות ליסה ונעמי דיאז, הלא הן Ibeyi, שהוכרזו כאחד האקטים הגדולים שיצאו מ-2015 וגם הושמעו ללא הפסקה בגלגלצ בלא התערבות של מירי רגב. הרי זה פלא! מומלץ בחום לכל מי שהצליח לשים את הסולד ב-אאוט (כי למופע הראשון מבין השניים, לא נותרו עוד כרטיסים). לפרטים נוספים.

יותר מהירות מאיביי. Ibeyi
יותר מהירות מאיביי. Ibeyi

שנתיים למגזין מרפסת

אם למישהו היה ספק בחשיבותם של מגזיני תרבות עצמאיים – הרי ההוכחה: שבע הופעות חיות, תקלוטים, ויז'ואל ארו, דוכנים ומרצ'נדייז ימתינו לכם בחגיגות השנתיים למגזין "מרפסת". וכשאנחנו כותבים "ימתינו לכם", אנחנו מתכוונים לזה. אם יהיה מקום. מומלץ בחום לכל מי שאוהב לחגוג ימי הולדת לדברים לא-גשמיים. לפרטים נוספים.

חיה מילר. צילום: גוני ריסקין
חיה מילר. צילום: גוני ריסקין

פסטיבל הג'אז של תל אביב

אנחנו מוכנים לחתום: כל הג'אז הזה לא שייך לעבר וגם לא לאחרית הימים – הוא כאן בהווה, במקווה ישראל 10. אם לא תיכנעו לגשם וגם תביטו מעבר לחפירות הרכבת הקלה, תמצאו את עצמכם בסשנים מאוחרים של ג'אזיסטים, לוגמים ויסקי (או ברד טובי) ונהנים מאקורדים מורכבים. אם עדיין לא ברור, פסטיבל הג'אז של תל אביב מגיע לכולי עלמא בימים רביעי עד שישי. מומלץ בחום לכל מי שיודע מהם החיים על נייר זכוכית. לפרטים נוספים.

טאטרן. צילום: זוהר ראלט
טאטרן. צילום: זוהר ראלט

הפגנות הגז הן לא רק הפגנות נגד מתווה הגז

זו רגרסיה או שאתם שמחים לראות אותנו? 2015 מעולם לא היתה יותר 2011 מעכשיו, ופרקי מגש הכסף נטלו את האחריות לכך. מומלץ בחום לכל מי שמאמין ולא מפחד מגרסת המחאה ל"ארץ טרופית יפה". לאיוונט המתעדכן לקראת כל פעילות.