מה לעשות השבוע? (27.3-31.3)

השבוע האחרון שלך גדוש באירועים, מסקס מביך בקולנוע ועד הזאב האמיתי מוול סטריט

לאונרדו דקפריו הוא "הזאב מוול סטריט"
לאונרדו דקפריו הוא "הזאב מוול סטריט"

סקס גרוע באוזןבר: סצינות הסקס המביכות בתולדות הקולנוע

כן, פורים הוא אולי חג הילדים, אבל כעת, כשנגמר החג, אפשר להרהר בכך שגם למבוגרים יש מסורת לא רעה בכלל שכוללת שתייה לשוכרה ומין אקראי תוך כדי ששני הפרטנרים לבושים בתחפושות של קלי וברנדה, בפרק בו הם הגיעו לנשף באותה שמלה, אכן מביך. לכן, רק הגיוני שהאוזןבר יקדיש ערב שלם שבו א. אין ילדים, כי: ב. יהיו שם המון, המון סצנות סקס מביכות, מבימאים שכנראה התעסקו יותר בקולנוע מאשר בחיי מין ולכן ביימו כמה סיקוונסים שייגרום לקהל לגנוח באימה. מומלץ מאוד לאנשים שרוצים להרגיש טוב לגבי חיי המין שלהם, כלומר כולנו. לפרטים נוספים.

גבע אלון ודניאלה ספקטור בבארבי
סינגר-סונגרייטר הוא תואר ששמור לרוב למתבודדים. משהו בתהליך היצירה, שכולל לרוב גיטרה אקוסטית, חדר חשוך ותמונות של האקסים, מונע לרוב שתופי פעולה מוזיקלים. אבל לפעמים החיים מספקים לנו הפתעות, כמו ההופעה המשותפת של גבע אלון ודניאלה ספקטור, שניים מבכירי הסינגר-סונגרייטרים של ישראל, במסגרת פסטיבל הפסנתר. זה היה לפני כארבעה חודשים, אבל מאז ראו השניים כי לא טוב היות האדם לבדו, וממשיכים להופיע יחדיו. בהופעה הקרובה בבארבי תוכלו לראות אותם משלבים בין הפסנתר לגיטרה, הקול הגברי לנשי, והאקסים והאקסיות של כל אחד מהצדדים. לפרטים נוספים.

מרוסיה באהבה: תערוכה בכולי עלמא

אין הרבה מדינות עם יחס כל כך גדול בין אסתטיקה לכיעור, עושר לעוני וחמידות מול אכזריות מאשר רוסיה. המדינה שהביאה לעולם את צ׳בורשקה אבל גם את מחנות העבודה בסיביר נשארה כל כך מסתורית בעיני המערב בדיוק בגלל הפערים הללו. התערוכה הלגמרי-מגניבה של ולריה מוניס מאחדת שני קצוות כל כך מנוגדים של התרבות הרוסית כמו צלחות הפורצלן הכחולות והקיטשיות, יחד עם עיטורים שלקוחים מעולם הקעקועים של האסירים הפלוליטיים בגולאג. כל מה שנשאר הוא להתרשם ולקנות צלחת אחת כזו בשביל סבתא, שיזכירו לה את הימים היפים של שמש העמים. לפרטים נוספים.

עשור לפסטיבל Cine Forte בסינמטק תל אביב

אין משהו שמחרמן מפיקים יותר מהשיטה העשרונית. בכל פעם שאירוע מסויים חוגג עשור, יובל, מאה או מילניום, תהיו בטוחים שקבוצת מפיקים מיוחמת תתנפל עליו כאילו כולם לקו פתאום באו.סי. די מדבק. לכן רק צפוי ש-״צ׳ינה פורטה״, פסטיבל הקולנוע והוידאו ארט מבית המדרשה לאמנות, חוגג עשור ועושה את זה בצורה מעט מכובת יותר. אתם מקבלים, בתור התחלה, כניסה חינם לאירועי הפסטיבל, שזה הכי הרבה שמישהו אי פעם שילם על וידאו-ארט. מלבד זאת, השנה תתארח אנדריאה וינק, מנהלת פסטיבל גרמני מקביל, שתעשה לכולם חשק לעבור לגרמניה, ארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות אם אתה אמן וידאו-ארט. לפרטים נוספים.

 

ג׳ורדן בלפורט בישראל: הרצאה מפיו של הזאב (האמיתי) מוול סטריט

לפעמים אנחנו מרגישים שנתנו לעולם הזה יותר מדי ושהגיע הזמן קצת לקחת. חולמים לטרוק את דלת דירת השותפים שלכם וללכת לעשות עסקים רווחיים ומפוקפקים למדי בחו״ל? ג׳ורדן בלפורט – איש העסקים שעליו מבוסס הסרט ״הזאב מוול סטריט״ – נוחת באולם מנורה מבטחים כדי להרביץ בכם תורת בצע. גם אם לא תתעשרו בסופו של דבר, יהיו לכם מספיק סיפורי דושבאגז לשנה שלמה. לפרטים נוספים.