מה לעשות השבוע? (31.1-6.2)

לילה מושלם במוזיאון, מסיבת טלנובלות ומופע הקרקס של הקאט אאוט קלאב: כל מה שתשמחו לעשות השבוע

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
ניצן חורש והקאט אאוט קלאב. צילום: שחר שטיבל
28 בינואר 2016

אהוד בנאי באזור

עד כמה אתם אוהבים את אהוד בנאי בסולם שבין אבא למשיח? את כל החיבה המפורזת קחו אתכם למועדון האזור, שם תוכלו להכריז אחרי שנים של לבטים ובעיות מצפון שאהוד הוא-הוא הבנאי האהוב עליכם. לפחות לעת עתה. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

בג"צ הגז: מגיעים לבית המשפט

שומעים את הקול הדק-דק-דק הזה? נכון, זה ירון זליכה, שישבור לנו את מגש הכסף על הראש אם לא נביא את הצדק לדיון מתווה הגז בבית המשפט. החיים כמונופול. לפרטים נוספים.

סרט: "האיש שנולד מחדש"

לא ספינה טובעת, לא החלפת זהויות ולא רומיאו: כל מה שלאונרדו דיקפריו היה צריך בשביל לזכות באוסקר זה להיאכל על ידי דובה גריזלית. אם חיפשתם סיפוק סדיסטי נוסח הוליווד, קפצו לרב חן. לפרטים נוספים.

אוטופיה: לילה מושלם במוזיאון

זוכרים שחשבתם שהחיים הם סרט ניינטיז? שאפשר להישכח בבית ולהילחם בפורצים? מתברר ש-ויייפייי! צדקתם! התדר חוזר למקום בו הסתיימה העונה שעברה לעוד ליל שיגועים במוזיאון. רשימת המרצים, המוזיקאים, האמנים והמתקלטים עולה על כל דמיון והשמועות מדברות על כך שערוץ 4 של הכבלים מתהפך בארכיון. לפרטים נוספים.

ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס
ניב ארזי ודורי סדובניק. רד אקסס. צילום: נמרוד סונדרס

מופע הקרקס של הקאט אאוט קלאב

הרולינג סטונס עשו את זה קודם, אבל מי אמר שיותר טוב? ניצן חורש וגאנג החלומות שלו יתכנסו בבסקולה למופע רוקנרול לולייני. על תקן נערת הגומי: ניצן, פליז דו. לפרטים נוספים.

Arisa: לגעת באושר – מסיבת טלנובלות

קומו סטס, אמיגוס? התחילו להשחיז את הספרדית המקרטעת – אתם עומדים להגשים חלום ילדות! ולא סתם חלום ילדות, אלא כזה שהדחקתם מרוב פדיחה והפרחתם בו חיים כשזה נעשה קול שוב: מסיבת טלנובלות מבית האריסה. לא יהיו מסיבות שונות: דודו טופז ונטליה אוריירו. לפרטים נוספים.