מקרר שמנגב את התחת או מסרק לגבות: מה מוכרים ב־Wish?
קשה להבין מהם המוצרים שאפליקציית המסחר מפרסמת באגרסיביות בפייסבוק, אבל אפשר להסתכל עליהם כעל מסמך אנתרופולוגי שחושף את הדרך שבה סין רואה את הצרכנות במערב
לא מופרך לומר שבעתיד כל המוצרים והצרכים שלנו יסופקו על ידי חברת Wish, במסגרת אפוקליפסה של דברים מקולקלים שבוודאי נמצאת מעבר לפינה. עבור מי שאינו מכיר, החברה הגדלה במהירות מפעילה אפליקציית מסחר ששוויה מוערך כיום ביותר מ־8 מיליארד דולר, והיא מתמחה בפיצ'יפקעס משונים שנמכרים במחירי רצפה, או לחילופין, במוצרי איפור מזויפים שגורמים לתחלואים וזיהומים, כפי שדווח היום באתר Business of Fashion. לפי תיאוריה נוספת, האפליקציה היא מסמך אנתרופולוגי מרתק שחושף את הדרך שבה סין רואה את הצרכנות בעולם המערבי.
עוד כתבות מעניינות:
המכנסיים הכתומים לחרוש עליהם הקיץ
כפכפי הפלטפורמה של קרוקס אזלו מהמלאי
האינסטגרם שמוקדש לנעליים מגוחכות
מלבד מוצרי טיפוח מזוהמים וקטלניים בפוטנציה, לא תמיד ברור מה בדיוק מוכרים ב־Wish – או לפחות קשה להבין מהם המוצרים שמופיעים בתמונות שמציפות את פייסבוק – אבל לפעמים נחמד לדמיין, כמו שמדמיינים מיהם האנשים שיושבים מולכם באוטובוס. האם הקופסה הלבנה הגדולה היא מקרר שגם מנגב את התחת אבל לא מקרר? או שאולי מדובר במשקפי שמש עם מסרק אלקטרוני לגבות אבל בלי הגנה מהשמש? נסו לנחש בעצמכם באצעות אוסף הפרסומות המרהיב שליקטנו.
גרביים או אונס קרניות?
מה זה?