מה מזמינים היום: המבורגרים חדשים שכובשים את שוק הפשפשים

זוהי יפו, ילדה. הקונטיינר (צילום: תמר אייזנברג)
זוהי יפו, ילדה. הקונטיינר (צילום: תמר אייזנברג)

בתל אביב לא חסרים המבורגרים טובים. ביפו דווקא כן. ספוט חדש ומסקרן נפתח להרצה הישר משוק הפשפשים, בינתיים בפורמט משלוחים בלבד, עם המבורגרים מושחתים ומנות צ'יפס מושחתות ומגוון רטבים מושקעים מתוצרת בית. ברוכים הבאים לבטן שלנו

12 בספטמבר 2023

פעם, עד 2019 הרחוקה, היה ביפו מקום שקראו לו "הקונטיינר". הוא שכן באחד ההאנגרים המתפוררים דאז של נמל יפו, היו בו הופעות מעולות ואווירה לוהטת ואוכל טעים במחירים מופקעים, ואז הגיעו השיפוצים בנמל (שבדיוק הסתיימו) וזה נגמר. לכן שמחנו עד דמעות כשראינו לפתע בוולט שהקונטיינר חזר ליפו. בדיקה מהירה העלתה שאין קשר בין הקונטיינר הנוכחי לקונטיינר הקודם, אז הדמעות המשיכו לזרום באכזבה. ואז ראינו שהקונטיינר החדש מציע מגוון המבורגרים ומנות טראשיות שאנחנו אוהבים והדמעות היו לנחילים של שמחה. כאלה אנחנו, בכיינים ולא יציבים רגשית.

הקונטיינר הוא שמו של ספוט המבורגרים חדש שנפתח ממש לאחרונה בשוק הפשפשים, חדשות משמחות ליפואים ולהמוני המבקרים בה כי ביפו אין יותר מדי אופציות להמבורגרים רציניים למיטיבי לסת. ועכשיו יש. אין לנו הרבה פרטים על המקום עצמו, שרק נפתח להרצה ועדיין עסוק בהתאמות ויעבוד רק בפורמט משלוחים מתחת לרדאר בחודשיים הקרובים.

הו, שלום לך. המבורגר של הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור)
הו, שלום לך. המבורגר של הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור)

אבל יש לנו את התפריט בוולט ומבחינתנו זה בהחלט כל הפרטים שצריך: מגוון המבורגרים במספר וריאציות מוגזמות בהשראה מדינתית, צ'יפס הולנדי בטיגון כפול כולל וריאציה מסחררת שמכילה גם צ'וריסו וצ'יפס בטטה ורוטב צ'דר ופרמזן, ויציאות מקוריות כמו זוקיני צ'יפס וסלט קולסלאו חמאת בוטנים, כולל שלל רטבי איולי מקוריים שמכינים במקום. ברוכים הבאים לבטן שלנו.

מנה מומלצת? במקום שהולך על הגזמות כדגל הלאום שלו, צריך לגשת אל ההמבורגר הכי מוגזם בתפריט ולהוריד לו סנוקרת הגונה, שכל ההמבורגרים האחרים יראו שאתם לא מפחדים. אז אנחנו הולכים על המבורגר אמריקה (69 ש"ח) עם בייקון טלה וצ'דר ובצל מקורמל ואיולי חמאת בוטנים ורוטב גבינה. ולקחנו את צ'יפס הקונטיינר (52 ש"ח), הזה עם הצ'וריסו, בתור תוספת. לא יפחידו אותנו!
יש אופציה לטבעונים? כמובן. יש בורגר טבעוני ויש סלופי ג'ו טבעוני (69 ש"ח כל אחד) שנראה מסקרן ויש איולי טבעוני שמכינים במקום. וזוקיני צ'יפס!
איך מזמינים? בחודשיים הקרובים רק במשלוחים ובינתיים רק בוולט.
ואם לא בא לי? אתמול המלצנו לכם על אוכל ביתי של סוליקה, המעדניה של שף אבי ביטון, עכשיו בדיל אטרקטיבי ובלי טראש אמריקאי. ואתם תמיד יכולים להעיף עוד מבט ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב, כן?