מה מזמינים היום: הכריך שגרם לנו להעליב איטלקים מרוב שהוא טעים

הסנדוויצ'ים לא הולכים לשום מקום, תירגעו. צ'נטרו (צילום: נוי עינב)
הסנדוויצ'ים לא הולכים לשום מקום, תירגעו. צ'נטרו (צילום: נוי עינב)

בשוק לוינסקי ישנו מקום קטן עם כריכים גדולים שקרויים על שם כוכבים מאיטליה (נגיד דל פיירו, ורסצ'ה או רוברטו בניני), ויגרמו גם לסופר מריו עצמו להגיד "איזה כריכיו פנטסטיקו!". כמו כן: מערכת טיים אאוט מבקשת להתנצל בפני העם האיטלקי

לא מספיק אנשים מכירים את צ'נטרו, הסוד הקטן של שוק לוינסקי – מסעדה קטנה בשלהי השוק שעד לפני זמן מה היתה מעדנייה איטלקית שהכינה רק כריכים, ומאז הספיקה להשתדרג לאחת מהארוחות הכי משתלמות בעיר, לפי מבקר האוכל שלנו. אבל אנחנו כאן בכלל פונים לעצלנים שלא רוצים לצאת לארוחה, משתלמת או לא, אלא רק רוצים להזמין הביתה משהו טעים. אז למזלנו, הם שמרו על הכריכים המטורפים שלהם עבור כל העצלנים.

הכריכים של צ'נטרו הם מקרה נדיר של חומרי גלם איכותיים במיוחד, במחיר סביר לגמרי. כל הכריכים עולים 52 ש"ח (למעט הטבעוני), הלחם הוא משהו בין פניני לפוקאצ'ה פריכה, הממרחים מוכנים במקום והמילויים – גבינות, נקניקים, חזה עוף, רוסטביף ועוד – הם ברמת המעדניות הכי טובות. אלון ליסי, האבא של צ'נטרו, בהחלט יצא כאן כריכים פשוט נהדרים.

מנה מומלצת? .נאלץ ללכת על הזמיר פאברוטי (52 ש"ח), שמורכב מנקניק סרבלד, גבינת פרמז'ן, קרם כמהין, ממרח ארטישוק, פסטו, עגבניה ורוקט, ומתאסף ביחד לחגיגה שתגרום לכם לשיר אופרה לכריך.
יש אופציה לטבעונים? ישנו כריך טבעוני אחד, הורסצ'ה שנראה פשוט מדהים – דפי קולורבי, זוקיני קלוף, פסטו, ממרח ארטישוק, עגבניה ורוקט ב-52 ש"ח. לצמחונים מביניכם, גם הדה וינצ'י מעולה, וגם זול יותר – 44 ש"ח.
איך מזמנים? בוולט 
ואם לא בא לי? אז אתמול המלצנו לכם על קסדייה לוהטת ומלאת בשר וגבינה. אם גם זה לא בא לכם, יש לנו המון אלטרנטיבות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.