מה מזמינים היום: רגע רגע, אתם ידעתם שבית תאילנדי הגיעה לוולט?!

בית תאילנדי (צילום יהונתן בן חיים)
בית תאילנדי (צילום יהונתן בן חיים)

השירות הבא מוגש לציבור הרחב באהבה רבה, ועל רקע התקופה הקשה, במטרה לתמוך במוראל הציבורי - מסעדת בית תאילנדי, המקום בו מוגש האוכל התאילנדי הכי טעים בישראל, יכולה עכשיו להגיע אליכם גם בעזרת שליח Wolt שאם רק תרצו, גם ישאיר לכם את האוכל מחוץ לדלת כמו רוח רפאים של טעם

תאילנד, מקום מפלט כל כך מוחלט עד שהוא הפך לקוד צבאי לסיום פעילות. והאוכל התאילנדי, אללה יסתור, איזה חלום. צבעוני, חריף, מפוצץ בטעמים עזים וחומרי גלם מיוחדים, מושלם לארוחת צהריים קלילה-אך-ממלאת שתשאיר אתכם רעננים ועירניים – כי בכל זאת, החריף המשוגע הזה יכול להעיר גם את היפהפיה הנרדמת. וכשהוא עשוי היטב, אין למטבח התאילנדי שום מתחרים. ואם רוצים משלוח תאילנדי טוב, אין כמו "בית תאילנדי".

אחרי שבמשך שנים רבות היה ניתן להזמין רק במשלוחה או באתר המסעדה, עכשיו הבית הצטרף גם לוולט, מה שאומר זמינות גבוהה יותר ויותר חריף לכולנו. המסעדה הוותיקה כבר הפכה מזמן לאחד ממוסדות האוכל הכי יציבים ואהובים בתל אביב, ואפשר לסמוך עליהם שישלחו לכם איזה יאם טם קוי טעים. סתם, אין כזו מנה "יאם טם קוי", המצאנו. אבל נכון שהאמנתם? בכל אופן, משלוח מבית תאילנדי הוא כמו משלוח מהאם התאילנדית שמעולם לא היתה לכם. אוכל מושקע אך פשוט, חומרי גלם טריים שעשויים בידי אומן ואוכל כל כך צבעוני ושמח עד שהוא יביא את כל החברים למשרד להביט בכם אוכלים בקנאה. כן, גם אם אתם עובדים מהבית.

בית תאילנדי. צילום: דני גולן
בית תאילנדי. צילום: דני גולן

מנה מומלצת? קשה לפספס ב"בית תאילנדי", אבל אם אתם ממש רוצים להתפנק, הפאד קפאו לאד קאו (82 ש"ח) – בשר קצוץ עם עשבי תיבול, פלפלים חריפים, בצל, שום וביצת עין – היא בית ספר לאיך לאכול מלא ולא להתפוצץ.
יש אופציה לטבעונים? "גנג קייאו וון", תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם חצילים תאיים בעונה. וכשלא, עם חצילי ערבה. 86 ש"ח
איך מזמינים? כלומר, אתם יכולים להזמין מאתר המסעדה או ממשלוחה, אבל עכשיו גם מוולט
ואם לא בא לי? אז אתם בטח רוציים משהו זול יותר. טוב, ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב יש עוד המון אופציות.