מה מזמינים היום: תציצו מהחלון, אתם לא מדמיינים – זה זמן הראמן!

הראמן והאטריות של מיאזקי. צילום: איליה מלניקוב
הראמן והאטריות של מיאזקי. צילום: איליה מלניקוב

אחרי באמת יותר מדי זמן המתנה, סוף סוף נחתה עלינו אווירה חורפית ואנחנו מתים על זה. אז אם אנחנו כבר במוד קריר, אין כמו מרק איטריות יפני שיחמם לנו את הגוף והנפש. ואם כבר ראמן, אז למה לא מהשף שמצטיין בטוויסטים אסייתיים?

וואו, כמה חיכינו. לקח באמת יותר מדי זמן עד שהגיע החורף הזה, ואפילו ספקני משבר האקלים הקיצוניים ביותר כבר חששו לשלום כדור הארץ. אבל הנה, סתכלו החוצה מהחלון – הוא סוף סוף כאן, והוא קר כמו שרק רצינו. לפחות משהו אחד נחמד. וכולנו יודעים מה מסמן החורף – התחילה עונת המרקים. אל תחשבו פעמיים, יש רק דרך אחת נכונה להתחיל את העונה, וזה בעזרת המרק היפני מפוצץ האומאמי של השף שתמיד מצליח להכניס לנו הפתעות באוכל האסייתי.

תנו לאיש הנכון להכין לכם את הראמן. יובל בן נריה (צילום אסף קרלה)
תנו לאיש הנכון להכין לכם את הראמן. יובל בן נריה (צילום אסף קרלה)

מיאזקי, האח הקטן והקליל של קבוצת טאיזו, מציע מגוון מנות הרבה יותר נגישות באווירת אוכל רחוב, מבלי לוותר על חותם האיכות המפורסם של יובל בן נריה. ואנחנו יודעים בדיוק איזה מנה אנחנו רוצים – ראמן חם ועמוס בטעם שיחמם לנו את הליבה עד שנרגיש שוב בקיץ. כי בסוף הגוף האנושי מטומטם וכשחורף אנחנו רוצים להרגיש חום בדיוק כמו שבקיץ אנחנו רוצים להרגיש קור. למה חיכינו לחורף כל כך הרבה? עכשיו אנחנו מתגעגעים לקיץ. נו טוב, לפחות אפשר להזמין ראמן.

ספייסי מיסו במיאזקי, צילום: איליה מלניקוב
ספייסי מיסו במיאזקי, צילום: איליה מלניקוב

מנה מומלצת? המיסו ראמן (64 ש"ח, או 58 במסגרת עסקית צהריים), על בסיס ציר עוף ומיסו לבן עם חמאה, אטריות חיטה, צ'ילי קוראני, בצל ירוק, קימצ'י כריב, ביצה חצי רכה ושיפוד פרגית. יאמי.
יש אופציה לטבעונים? בן נריה ממש אוהב לעבוד עם חמאה, אז חוץ מתוספות (מעולות, אבל עדיין תוספות) אין יותר מדי אופציות. לצמחונים, לעומת זאת, יש ראמן פטריות מצוין (62 ש"ח).
איך מזמינים? במשלוחה או בוולט.
ואם לא בא לי? אז אין ספק שתמצאו משהו מעניין ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.