מה מזמינים היום: שום דבר לא עושה לנו מה שעושה הפריקסה

איזה ביס. פריקסה של שושו בשוק. צילום: יעקב בלומנטל
איזה ביס. פריקסה של שושו בשוק. צילום: יעקב בלומנטל

בצהריים רעב שכזה אין מנוס מאשר להזמין משלוח של לחמניות ביס רכות בסגנון צפון אפריקאי. זה לא סתם סנדוויץ' תוניסאי, זה כריך רך מצפון תוניס ממולא בכל הטוב ששוק הכרמל יודע לספק, ואיך לא, גם טונה. למה מה חשבתם שיהיה שם, קולה?

כשיוסי פריאנטי היה הראשון להיות מודח ממשחקי השף לפני כשנתיים, הוא לא לקח את זה יותר מדי קשה. את ההדחה הוא בכלל ניצל כדי להזמין את כולם לאכול בישתבח, דוכן השוק הפופולרי שלו שהאכיל כבר אלפי אנשים בשניצל-חלה באווירה ביתית. זה היה סיפתח טוב לכניסה לשוק, אבל ההמצאה הבאה שלו – שהגיעה שנה אחרי ההדחה – מילאה חלל שהיה חסר בתל אביב. כי שושו, המזללה שהוסיף לשוק הכרמל, הביאה לנו פריקסה.

זה לא שאין פריקסה בתל אביב, אלא שאין אחד שגורם לנו להביט מחדש על הכריך התוניסאי האהוב. אבל הפריקסה של שושו הוא משהו מיוחד – לחם שמוכן במקום, מטוגן רק עם ההזמנה, מתמלא באריסה ביתית, טונה וקוביות תפוח אדמה עם לימון כבוש, ביצה וסלט ירקות טרי. והמחיר קטן עד מגוחך, ככה שאפשר בכיף להזמין שניים. ולמה שלא נעשה את זה?

תוניסאי כפול זה השם שלנו בגריינדר. פריקסה של שושו. צילום: מתוך עמוד הוולט
תוניסאי כפול זה השם שלנו בגריינדר. פריקסה של שושו. צילום: מתוך עמוד הוולט

מנה מומלצת? רעם מחיר של 30 ש"ח בלבד, הפריקסה נאבל של שושו היא אחת המנות המשתלמות בעיר, אבל הדבר היפה בשושו הוא שאפשר להזמין גם סיגר עגל עסיסי (38 ש"ח) או קבב שושו (45 ש"ח) ובאמת לעשות מזה ארוחה.
יש אופציה לטבעונים? בהתאם לאווירת האוכל הביתי, אתם תקבלו בדיוק מה שסבתא מכינה לטבעונים – קוסקוס שושו טבעוני (45 ש"ח), עם גרגירי סולת בעבודת יד ומרק ירקות ביתי
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אתמול המלצנו על פסטה עמוסת רוטב, שזה גם סוג של אוכל ביתי אם אתם איטלקים. ואם לא בא לכם בית, יש עוד המון אופציות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. כי אין כמו הבית.