מה מזמינים היום: ביס ששומר עלינו מאושרים לפתיחת השבוע

ביס לפתיחת השבוע. השומר 1 ( צילום: רן בירן)
ביס לפתיחת השבוע. השומר 1 ( צילום: רן בירן)

כדי לטעום משוק הכרמל לא צריך לפגוש את כל התיירים מאמריקה - אפשר פשוט להזמין חלה או סלט שוק טרי מהמקום המצוין הזה, שלימד אותנו שקבב יותר טעים בחלה ואיך רוסטביף מרגיש חי יותר שהוא מונח על ירקות כל כך טריים

19 בפברואר 2023

שוק הכרמל הוא אחד העורקים הטעימים ביותר בתל אביב – היצע משגע של מגוון מאכלים, חומרי גלם, מסעדות, אנשי אוכל ואווירה. אבל פעמים – אולי אפילו לרוב, אם נודה באמת – לא בא לנו על כל ההמולה של השוק, ואנחנו פשוט שמחים לקבל ממנו טעימה. רצוי טעימה גדולה ומשביעה, כי מה, נסתפק רק בטעימה? אנחנו רעבים פה.

השומר 1 ( צילום: רן בירן)
השומר 1 ( צילום: רן בירן)

אחת הטעימות היותר… הממ, טעימות שבשוק היא "השומר", מסעדה שהתחילה בדוכן קטנטן ברחוב השומר 1, והשתדרגה לקלאסיקה עדכנית של השוק (ברחוב השומר 2). הפורמט אמנם קצת השתנה לאורך השנים, אבל הרעיון נשאר זהה – אוכל חמים באווירה ביתית על בסיס חומרי הגלם של השוק, מוכנס לתוך חלה טרייה ומצופה בטחינות, מטבוחות, עמבות וירקות טריים. לבקר בשוק מבלי להיתקל באמריקאים: שאלו אותנו כיצד.

השומר 1 ( צילום: רן בירן)
השומר 1 ( צילום: רן בירן)

מנה מומלצת? כל החלות של השומר עושות את העבודה, אבל החלה קבב עיראקי (54 ש"ח) היא אחד הביסים היותר מספקים של המקום.
יש אופציה לטבעונים? מטעמי השוק תמיד מספקים משהו טבעוני, וכאן תוכלו להזמין כעיקרית חלה עם פלאפל כרוכיבת (47 ש"ח), אבל יש גם כמה מנות ראשונת מספקות – נגיד הקובה סורית פטריות (36 ש"ח)
איך מזמנים? בוולט ומשלוחה
ואם לא בא לי? אז אולי תהיו בקטע של המבורגר ענק? אה, לא? טוב, אז אולי תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.