מה מזמינים היום: בלי להסתבך, ברור שבא לכם סביח

פסיכדליה בפיתה. הסביח הטבעוני של אריכא (צילום: מתן שרון)
פסיכדליה בפיתה. הסביח הטבעוני של אריכא (צילום: מתן שרון)

בכל יום הסיוט חוזר. הרעב מתגנב, הבטן מתחילה לקרקר והשאלה מעוררת האימה נלחשת בחשש ברחבי אינספור משרדים ובתי אב בישראל: מה אוכלים לארוחת צהריים? אל חשש! באנו להציל את המצב עם המלצה חמה למשלוח שיספק את כולם. הכירו את המדור שיפתור לכם את ההתלבטות

27 בנובמבר 2022

יום ראשון הוא יום מורכב בכל הנוגע לארוחת צהריים טובה – כולנו עדיין מתאוששים מהוויקנד, האלכוהול טרם נספג בגוף במלואו, האנגאובר קליל מערפל את המחשבה ועדיין לא סיימתם לעכל את ארוחת השבת שדפקתם כדי להדחיק ששבוע חדש מתחיל. לכן ארוחת הצהריים שאחרי צריכה לשמור על איזון מאוד עדין בין אוכל שמנמן וסופח למנה שלא תפוצץ אתכם עד לחוסר תפקוד מוחלט. בקיצור, אין לנו הוכחות, אבל אנחנו משוכנעים שהסביח הומצא עבור יום ראשון עיראקי.

וולקאם סביח אריכא (צילום מתוך עמוד האינסטגרם)
וולקאם סביח אריכא (צילום מתוך עמוד האינסטגרם)

ואם כבר הלכנו על סביח, למה לא לטעום מוסד ירושלמי שהיגר כל הדרך לתל אביב כדי למלא את בטניכם חציל דק? "אריכא", אחד מהסביחים היותר אהובים בבירה, נחת במהלך הקיץ האחרון ברחוב הרצל, ואורז פיתות עבות וטעימות עם רכיבים טריים, טחינה סמיכה, חריף מצוין ופיתה שסוגרת את הפינה הכי חשובה של השבוע – הרעב של ראשון בצהריים. כיאה לסביח, אין הרבה אופציות מעבר לחציל-ביצה-בפיתה. כן, אתם יכולים לקחת גם בצלחת, אבל בתכלס בתכלס, חכו עד שתשמעו על מנת "טבעון".

הנה אני בא, גרסת הפיתה. אריכא. צילום: מתן שרון
הנה אני בא, גרסת הפיתה. אריכא. צילום: מתן שרון

מנה מומלצת? אז כן, באופן מפתיע זו לא מנת הסביח! כלומר, זה כן סביח בגרסה טיפה אחרת: מנת "טבעון" (28 ש"ח) שלוקחת את כל הדברים הטובים בסביח, מוציאה את הביצה ומוסיפה במקומה פטריות פורטבלו מוקפצות בשמן זית איכותי, והם ירושלמים, אז אתם יודעים שזה באמת שמן זית איכותי. עם כל הכבוד לביצה ששמה את ה-ב' בסביח, הפטריות המוקפצות מקפיצות את המנה.
יש אופציה לטבעונים? כאילו, אתם יכולים להוציא את הביצה מהסביח, אבל למה שתוותרו על להזמין את הטבעון המושלם?
איך מזמינים? בוולט או בתןביס
ואם לא בא לי? אז לפני הסופ"ש המלצנו לכם על מנת מלכים ירדנית שתרדים אתכם להמשך השבוע. ואם גם זה לא מספיק לכם, בדיוק אספנו את המשלוחים הכי טובים בתל אביב.