Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מה עבר עליה: רוני בר בקולקציית קפסולה צבעונית במיוחד

אחרי שסגרה את חנות הדגל שלה השנה, מעצבת האופנה רוני בר משיקה חנות אונליין מחודשת עם קולקציית קפסולה של פריטים מהארכיון

קולקציית קפסולה לרוני בר
קולקציית קפסולה לרוני בר

כשהמעצבת רוני בר התחילה לתכנן את ההקמה המחודשת של האתר שלה, שהוזנח במשך שנים, היה לה חזון מינימליסטי. "חשבתי שאני בונה אתר ואני אציג בו חמש חולצות בכל רגע נתון", היא אומרת. "זה כמובן לא קרה, אבל משם הגיע הרעיון לעשות קולקציית מיני קפסולה של כמה חולצות ולחזור על פרינטים מהעבר".

בר, שסגרה את חנות הדגל שלה ברחוב ביאליק לפני כחצי שנה ומאז מתנהלת מהסטודיו שלה ברחוב המקצוע, מציגה באתר המחודש, שעלה לאוויר לפני שבועיים, את קולקציית הקפסולה הנוסטלגית לצד קולקציית הקיץ הנהדרת, שמלאה בהשראה חלוצית בצבעוניות חכמה של גוונים כחולים, כתומים, ורודים וצהובים. את הדגמים המצטיינים של הקיץ, שכוללים בין השאר מכנסיים באורכים שונים, חצאיות מידי וטי שירטס קופסתיות, מלווים תיקים מעולים וכובעי טמבל להשלמת לוק החלוצה הנונשלנטית.

קולקציית קפסולה לרוני בר
קולקציית קפסולה לרוני בר

שרון דרעי לא צילמה את הבגדים על דוגמנית או על בובה אלא בדו ממד, מונחים ברשלנות על משטח. סוג הצילום הזה, שלרוב מעורר תחושה של בגדים זולים שנזרקו על הרצפה, מצליח כאן לעורר חשק לקנות, הודות לתצוגה גרפית חכמה שבר אחראית עליה בעצמה, כמו גם לעובדה שמדובר בפריטים שיכולים להרכיב מלתחת בסיס על זמנית מוצלחת במיוחד.

180־750 ש"ח,לרכישה באתר

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!