הצבעתם והשפעתם? 9 דרכים לבלות את יום הבחירות בתל אביב

תראו את התל אביבים האלה הולכים לים בבחירות (צילום: אלכסי רוזנפלד/גטי אימג'ס)
תראו את התל אביבים האלה הולכים לים בבחירות (צילום: אלכסי רוזנפלד/גטי אימג'ס)

להצביע זה משהו שיקח לכם, בתרחיש הכי גרוע, חצי שעה מהחיים שלכם, אז מה עושים עם כל שאר יום השבתון הנפלא הזה שנפל עלינו (מלבד להיות בחרדה משתקת ולרפרש את הפיד)? הרשו לנו להציע מסיבה בתדר, יריד אופנה יפנית וקריוקי פסיכוטי לגמרי. או סתם לחיות את הקלישאה וללכת לים

31 באוקטובר 2022

יריד הבחירות של קפה שפירא

מי אם לא קפה שפירא, בית הקפה ההיפי-אקטיביסטי-חברתי של שכונת שפירא, יקיימו יריד בחירותש שכונתי לכל המשפחה? מבטיחים לנו דוכן טאקוס מקסיקני, סלון וינטאג' עם שלל מציאות ודוכני סבונים, ארנקים, ספרים, אוכל אתיופי, אוכל יפני (כולל כדורי אורז-טופו ועוגיות יפניות) ועוד. התוכנית האמנותית כוללת הרכב מקומי של דיג'יים וגם מופע סטנדאפ בכורה ופורץ דרך של למי דרול שפיר בן ה-6 (בשעה 17:00). כן, קראתם נכון, אבל מדובר בבן של אמן הנויז ומוכר התקליטים אלכס דרול וזהר שפיר, שאתם אולי מכירים בתור המוזיקאית המעולה Nico Teen, אז זה לא מפתיע שהוא מתחיל את הקריירה האמנותית שלו בגיל צעיר.
קפה שפירא, רלב"ג 15, החל מ-12:00

כמו משהו מהגליל. קפה שפירא (צילום: יפעת יוגב)
כמו משהו מהגליל. קפה שפירא (צילום: יפעת יוגב)

יריד אופנה יפנית בדיזנגוף סנטר

היריד הסופר-צבעוני הזה מבטיח לנו שיתוף פעולה עם קבוצת הגיארו הישראלית Akipoyo Gyarusa. אין לנו שמץ של מושג מה זה אומר, אבל את ההמשך ("דוכני אופנה יפנית יד שניה ומוצרי עבודת יד") אנחנו כבר מבינים וזה נשמע לנו הרבה יותר טוב.
דיזנגוף סנטר (גשר עגבניה), דיזנגוף 50, 12:00-20:00

דיקו קריסטל בקולאבו

זה פשוט מדהים שמידברן רק הרגע נגמר, והתגובה של אנשי דיקו קריסטל זה לארגן עוד מסיבה בתמת מידברן, שבה מצביעים (הבנתם? מצביעים) לקמפ שהכי אהבתם במידברן. תקשיבו, חבר'ה, אתם לא יודעים עם מה אתם מסתבכים, אתם חושבים שזה מתחיל מבחירות פשוטות וגימיק חמוד של קלפי ולפני שאתם יודעים את זה תוך שלוש שנים קיימתם חמישה מידברנים וחצי קמפ חושב שהשני בוגד. אתם משחקים באש. מבטיחים גם "משימות של התבזות", ואנחנו חוששים לבדוק במה מדובר.
קולאבו, דרך בן צבי 47, החל מ-16:00, 50-70 ש"ח, פרטים וכרטיסים כאן

אז מי היה הקמפ הכי טוב? בואו נפתור את זה עם דמוקרטיה. מידברן 2022 (צילום: מיקה גורוביץ)
אז מי היה הקמפ הכי טוב? בואו נפתור את זה עם דמוקרטיה. מידברן 2022 (צילום: מיקה גורוביץ)

הפנינג בחירות בפארק התחנה

אם אתם כבר בשלב בחיים שבו אתם הולכים להצביע כפעילות משפחתית, יאללה, לכו תבצעו את חובתכם האזרחית על הבוקר ואז תגיעו לפארק התחנה, שם יתקיימו מיני אירועים היסטוריים, סדנאות יצירה ויופיעו אמני רחוב. תהיה גם קלפי מיוחדת לילדים, וגם סדנת יצירה של תעודות זהות לילדים, שזה יפה – בשלב כל כך מוקדם ללמד את הילדים שלכם על המשמעות האמיתית של החג: בירוקרטיה. ב-12:00 תתקיים הופעה של מגש הקצב, פרויקט מוזיקלי המבוסס על שירי הילדים של נתן אלתרמן, ואתם חייבים להודות שזה פשוט שם מושלם ללהקה שמנגנת שירי ילדים של אלתרמן.
פארק התחנה, 11:00-15:00, עוד פרטים כאן

בואנה: סטנדאפ בחירות

מה כבר אפשר לעשות עם מערכת בחירות חמישית כמעט ברציפות אם לא לצחוק עליה? האופציות האחרות אפילו יותר מבאסות, אז אפשר להתכנס באוזן עם הרכב סטנדאפיסטיות רחב כמו קואליציה מהניינטיז, שיופיעו וגם יעשו רוסט לתשדירי הבחירות. משתתפות: עמית הרשקוביץ, נועם שוסטר אליאסי, עדי ששון, לילך ברנע לשם, רותם וייסברג, אופיר סגרסקי וטל זולטי. בדף האירוע מובטח ש"מי שבכל זאת מתעניינת בתוצאות האמת, נדווח בין ההופעות", ולמען האמת, זה נשמע כמו איום.
אוזן, קינג ג'ורג' 48, 22:00, 40-50 ש"ח, עוד פרטים וכרטיסים כאן

בלוק פארטי בתדר

הם קוראים לזה Tribe Called MULU, אנחנו קוראים לזה הליינאפ הכי מוגזם שראינו ביום הבחירות: עמיחי מטיאס, נועה ארגוב, אורון קיי, קידנפה קוקו ועוד ועוד. מבטיחים לנו הרבה דברים: סאונדים מג'מייקה ומברזיל, דיסקו, האוס וגם ביטים שבורים מבריטניה. מבטיחים לנו גם בירה חינם בבר למי שמביא תיעוד מצולם מהקלפי. מבטיחים הרבה דברים, ככה זה בבחירות, רק שפה דווקא יש סיכוי טוב שיקיימו.
התדר, בית רומנו, דרך יפו 9, 14:00, כניסה חופשית, פרטים נוספים כאן

חתול בשק, מהדורת חורף

"חתול בשק" הוא ליין הופעות שרץ בחודשים האחרונים עם הקונספט הפשוט: אתם לא יודעים מי מופיע. קונים כרטיס, באים ומקווים לטוב. זו גם מטאפורה כל כך טובה לבחירות שזה פשוט נהדר ששניהם מתקיימים באותו יום.
בארבי, קיבוץ גלויות 52, 20:30, אין פרטים אבל כרטיסים יש כאן

טורניר פריזבי בחוף טרומפלדור

כי אם גם ככה כולם מתלוננים על התל אביבים שהולכים לים כל יום בחירות (יש שבתון ולקח לנו איזה 20 דקות להצביע, מה לא ברור לכם), בואו ניקח את זה לאקסטרים וגם נקיים תחרות פריזבי. רשמית! של ההתאחדות הישראלית לענפי הפריסבי, שזה דבר שקיים! חוץ מזה, סליחה, יש דבר יותר גאוני מלערוך טורניר פריזבי בחוף טרומפלדור, היות וזה ספורט שלגמרי אפשר לשחק עם יד אחת בלבד?
חוף טרומפלדור, 10:00-16:00, פרטים כאן

פריזבי זה עסק רציני. מתאמנים בחוף (צילום: גל אהרונוביץ')
פריזבי זה עסק רציני. מתאמנים בחוף (צילום: גל אהרונוביץ')

קריוקי מדגם בחירות

תראו, אנחנו לא יודעים מה להגיד לכם. זה פשוט אירוע מופרע: אם הבנו נכון, הולכים לקיים ערב קריוקי תוך כדי שמקרינים משדר בחירות. אנחנו לא יודעים אם ישירו תוך כדי המדגם, אם ישירו מילים המבוססות על הכתוביות של המדגם, או מה. אנחנו כן יודעים שכנראה שלא משנה מה יהיו התוצאות, יהיו לכם רגשות, ורגשות מביעים בקריוקי.
באלנבי, אלנבי 35, 20:30 (המדגם ב-22:00, כמובן)