ירידים, הופעות, מסיבות: דברים כיפיים לעשות בסופ"ש בתל אביב

תמרק את כל חטאינו. אנריקה פאלקי (צילום מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי @enricafalqui)
תמרק את כל חטאינו. אנריקה פאלקי (צילום מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי @enricafalqui)

רגע לפני שמכפרים לכם על כל החטאים, הנה הזדמנות טובה לצבור כמה נוספים. סופ"ש שכולו פאן: יריד אמנות בגן העיר // מחוות אהבה לטיילור סוויפט // מסיבה איטית ולוהטת באוזן // הופעה של אייקוני ניו-ווייב גרמנים // שבת אחה"צ של טכנו מזכך באומן 17 // וזה אפילו לא הכל

21 בספטמבר 2023

הנה הוא שוב כאן, סופ"ש ארוך עד האינסוף באדיבות חגי ישראל, ושוב עולה השאלה המעיקה "מה עושים בסופ"ש?", ושוב יש יותר מדי אפשרויות שמעייף אפילו לחשוב עליהן והפתרון הסביר היחיד הוא להישאר בבית עם הפומו ולהתעפש עד שחייבים לחזור לעבודה. אבל יש לנו גם פתרון לא סביר: פשוט תעקבו אחר הלו"ז שסידרנו ואצרנו לכם בקפידה, ותגיעו לשבוע הבא מותשים אך נקיים וממורקים מכל חטאיכם. יש לנו דיבור עם הבוס.

שישי 09:30 MartKET יריד אמנות // גן העיר

אתם ידעתם שלגן העיר קוראים עכשיו גן עופר? כי משפחת עופר מ"קניוני עופר" קנתה אותו? אז רצינו להציע שאולי פשוט נקרא לתל אביב מעכשיו "תל עופר" ונחסוך את כל הקטע הזה של להתבאס על כל בניין ומתחם בנפרד? כך או כך, ההנהלה החדשה של גן העיר משיקה מחר (שישי) יריד אמנויות חדש ובו ציורים, מתנות, כלי חרס, עבודות עץ וזכוכית, כלי בית בעבודת יד, תכשיטים, אקססוריז, ביגוד עבודת יד ופריטי וינטג', רקמות, עבודות קרמיקה, ועוד ועוד. תבלו כאן עם כל הפרטים שלכם.

מקום טוב להתחבא בו בשישי. גן העיר (צילום: תום ברטוב, מתוך הפרויקט "השחיינית")
מקום טוב להתחבא בו בשישי. גן העיר (צילום: תום ברטוב, מתוך הפרויקט "השחיינית")

שישי 13:00 מחווה ואהבה: טיילור סוויפט // האזור

אהבה רבה זה מה שצריך עכשיו, ואהבה רבה זה מה שטיילור סוויפט, אז מה יכול להיות טוב יותר מאשר לקבל את פני הסופ"ש, החג והעולם כולו באחה"צ שמוקדש לאהבה יוקדת אל טיילור סוויפט? שום דבר חוקי. מועדון האזור יארח איוונט שכולו מחווה ואהבה מוזיקלית לסוויפטית, בכיכובם של ענת מושקובסקי, רז שמואלי, רוני בר-הדס, עדי גרשון, רומי קופלמן, מונשיין, שיר פרום, יותם אגם, בועז קראוזר, ניצן אלון ומור סויסה (שגם מפיק את האירוע). אתם צריכים פרטים והם כאן.

מקום טוב לאהוב. טיילור סוויפט (צילום מסך: מתוך "מיס אמריקנה")
מקום טוב לאהוב. טיילור סוויפט (צילום מסך: מתוך "מיס אמריקנה")

שישי 20:00 And One בישראל // גגרין

שנות האייטיז הקודרות והניו-ווייב/דארק-ווייב שלהן ישארו איתנו לנצח, ובשישי בערב תוכלו לחגוג את זה באירוע מפעים באמת: הופעה של And One, הרכב ברלינאי אגדי שאמנם הוציא את אלבומו הראשון ב-1991, אך שורשיו נטועים בעשור הקודם ובאזורים שבין דפש מוד ואולטרווקס, וברזומה המפואר שלו אפשר למצוא גם שת"פ עם עופרה חזה ב-1993. המופע המרכזי ייעטף בשלל די.ג'ייאים שינגנו בהתאם ויהפכו את האירוע לפסטיבל שלם. הפרטים? נחשו איפה הם.

 

שישי 23:00 שון ג'ונסטון <120 // אוזן

כבר סיפרנו לכם כל מה שצריך לדעת על המסיבות של <120 מבית נדב רביד ולוטננט דן, וכבר סיפרנו לכם כל מה שצריך לדעת על שון ג'ונסטון הענק שזו באמת זכות גדולה לשמוע אותו מנגן, ואם לא הבנתם עד עכשיו אז כנראה שכבר לא תבינו. אבל הנה עוד הזדמנות.

 

שבת 12:00 יריד יד שנייה ויין // אנטיליה

התעוררתם? התאוששתם? שעת הצהריים מתקרבת? זה הזמן לסור אל אחד הספוטים החדשים והמבטיחים של יפו, הלוא הוא ספוט הפסטה והיין אנטיליה, שעורך יריד משלו עם בקבוקי יינות בוטיק במחירים נוחים, בגדי מעצבים ומותגים יד שנייה במגוון מידות, פריטים משלימים לעיצוב הבית, תכשיטים ואקססוריז, ולא פחות חשוב – תפריט שף מיוחד לאירוע ומוזיקה מרימה. לפרטים נוספים הקליקו.

אוהבי יין, זמן לקפוץ לדרינק בפשפשים. פתחנו!פסטה מצוינת שאנחנו מכינים במקום ותפריט יין עשיר איתו כל אחד יכול למצוא את…

Posted by ‎אנטיליה, בר יין ופסטה יפואי Antilia jaffa wine & Pasta‎ on Monday, August 21, 2023

שבת 14:00 ריקאברי: פומיאה טאנאקה // האומן

ליין מסיבות הריקאברי האיכותיות של עופרי גופר חוזר אל האומן 17 ואל החצר המוצלחת שלו בפעם השלישית, ויחד איתו מגיעים הדי.ג'יי היפני-ברלינאי המוערך פומיאה טאנאקה, ואנריקה פאלקה האיטלקית, מהשמות הלוהטים של זירת הטכנו/מינימל/פוסטמינימל/איך שלא קוראים לזה עכשיו. ההנאה מובטחת, רק תזדרזו עם הכרטיסים.

שבת 20:30 שאזאמאט לייב // גן הפסגה

אמרנו ונמשיך לומר: גן הפסגה ביפו הוא מתחרה רציני על תואר הלוקיישן הכי קסום בתל אביב, ואירועי התרבות שעורכת בו העירייה הם כיף גדול וחינמי שהוא תמצית כל הדברים שטובים בעיר הזאת. בשבת בערב יבואו הג'מעה של שאזאמאט עם הגרוב החמוד שלהם כדי להרים את יאפא כולה. כדאי להתייצב מוקדם עם דרינקים ופיקניק מהבית או מהסביבה ולקבל שואו שקיעה מרהיב בתור בונוס. פרטים למי שצריך ממש פה.

שבת 21:00 רייסקינדר בהשקה // גגרין

רייסקינדר, האיש והסמפלר וממובילי הסצנה האלקטרונית הקטנטנה של יוצרים ישראלים שאינם פועלים בכיוון רחבת הריקודים, נוחת בגגרין כדי להשיק את האלבום החדש שלו, "אומץ הומלס", ומביא איתו את הילה רוח ושי טרא ליטמן כשחקני חיזוק, ולהקת ליווי גם, ובכלל נראה כמו ערב רציני וכיפי ביותר לכל מי שאוהב את המוזיקה שלו מתקדמת. תתקדמו לפה.