סופ"ש תל אביבי מושלם: ירידים, הופעות ומסיבות לאחלה וויקנד

שישי בבוקר, יום יפה. יריד הווינטג' וולווהלה מרקט, פארק התחנה (צילום: יחסי ציבור)
שישי בבוקר, יום יפה. יריד הווינטג' וולווהלה מרקט, פארק התחנה (צילום: יחסי ציבור)

רגע לפני הסילבסטר, אפשר כבר לזהות סימני התעוררות אמיתיים בחיי הלילה בסוף השבוע הקרוב: ארבעה ימים של מרתון מסיבתי רצוף בקולאבו // פאקוטק ורייסקינדר משתלטים על הרפי // הקיי בר הופך למיקרו-קלאב // ויש גם אירועי תרבות וירידים, ברור, אל תדאגו

עוד שבוע מדכדך חלף לו בתוך המלחמה שהביאה עלינו ממשלת המחדל, עוד שבוע שבו בכינו על הנופלים ועל החטופים, עוד שבוע שבו מיעטנו לצאת מהבית כי למי יש כוח, חשק וכסף לבלות. אבל עכשיו מגיע הסופ"ש האחרון של השנה ומצווה עלינו בקריית הקודש תל אביב לחגוג כאילו אין מחר, כי אולי באמת אין. חיי הלילה בעיר מתעוררים לקראת סילבסטר (רשימת מסיבות נפרדת תפורסם בהמשך היום), וזה אומר שגם הוויקנד שלפני רוחש מפעילות לילית כמותה לא ראינו מאז ה-7.10, כך שבסופ"ש הזה אין ברירה: הולכים לפרוק את הכל על רחבת הריקודים. קחו טראק שיכניס אתכם בחזרה לעניינים:

חמישי 22:00 תוהו ובוהו: מרתון 4 ימים // קולאבו

זה כנראה הולך להיות מדהים: ארבעה ימים ו-70 שעות רצופות של מוזיקה, עשרות די.ג'ייאים ודי.ג'ייאיות מכל קצוות הקשת האלקטרונית, 2 רחבות, חדרי קונספט אמנותיים וחצר צ׳יל הכוללת, דוכני אוכל, בגדים, קעקועים ומרחב בטוח למנוחה, במה שיוכתר כאירוע הרצוף הארוך ביותר שהיה בקלאב בישראל, כשרק זקני העיר זוכרים את מרתון שלושת הימים של אלנבי 58 במלאת לו שלוש שנים. חחחח איזה זקנים. בקיצור, הנה הפרטים.

ארבעה ימים שיוציאו ל-2023 את המיץ. הקולאבו (צילום: אנה מילס)
ארבעה ימים שיוציאו ל-2023 את המיץ. הקולאבו (צילום: אנה מילס)

חמישי עד מוצ"ש // פסטיבל זז // ת"א תרבות דה וינצ'י

הלוקיישן החדש דנדש והמוצלח עד מאוד של האמנים העצמאיים בתל אביב, ת"א תרבות דה וינצ'י יארח החל מהערב (חמישי 20:00) ויערוך לאורך הסופ"ש כולו את פסטיבל זז, המוקדש לאמנים חוצי ז'אנרים מתחומי הפרפורמנס, התיאטרון והמחול, ובמהלכו יציגו יצירות מתפתחות בזמן אמת, ללא נקודת התחלה וסיום. תנו למוח שלכם לעוף. פרטים וכרטיסים כאן.

פסטיבל זז ☆ על הקו האינסופי

☆ פסטיבל זז ☆ על הקו האינסופי ☆ שלושה ימים של פרפורמנס, מחול, ואמנות בין הזמנים ☆★ חמישי-שבת, 28-30.12 ★ חמישי ושבת 23:00-20:00 (הכניסה לכל אורך שעות הפעילות), שישי 14:00 (תחילת סדנא) ★ 30-50 ₪ ★ דה וינצ'י 14, תל־אביב-יפו ★✧ משתתפים: איתמר בנאי, מיקה קופפר, עומר הרשמן, נועם סנדל, ליילה רוז ברי, ענבל הקר ✧בקו שבין הפעולה המיידית והתגובה המהירה, לבין השיתוק והעדר הפעולה, שתי התגובות הבולטות של העת האחרונה, נמתח רצף זמן אינסופי, תהליכי וחסר קצה. על אף שלעיתים הוא עשוי להידמות חסר תכלית, נדמה כי סוג זמן זה, סוג פעולה זו, היא היחידה האפשרית בתוך רצף ההתרחשויות הנוכחי, שגם הוא נדמה לא פעם חסר ודאות וחסר תכלית קונקרטית. לכן מבקשת המהדורה הנוכחית של הפסטיבל לייצר מרחב עשייה אלטרנטיבי שמתקיים בדיוק שם – בתווך שבין הדברים ובשבריריות של הקיום המיידי, כפוטנציאל אמיתי לאמנות להסתנכרן עם ריתמוס החיים, ולנוע יחד איתם. בימים חמישי ושבת, אמנים מתחומי הפרפורמנס, המחול והסאונד, ייצרו שישה מופעים המתקיימים בו זמנית, נעים ומתפתחים מרגע לרגע. המבקרים מוזמנים להתמסר לחלל אחד ולהשתנות התמידית הגלומה בו, או לנוע ולנדוד בין החללים, קובעים בעצמם את המשך בהם הם מתקיימים. בשישי נערוך מפגשי סדנא תחת הכותרת על האיךלפרטים ולרכישת כרטיסים ליום חמישי » https://www.eventer.co.il/zazfestival23_1לפרטים ולרכישת כרטיסים ליום שבת » https://www.eventer.co.il/zazfestival23_2על האיך ⍟ מפגשי סדנא ⍟ יום שישי, 29.12 ⍟ 14:00✪ איך סאונד יכול ליצור תמונה? ✪ סדנא עם עומר הרשמן ✪ לפרטים ולרכישת כרטיסים » https://www.eventer.co.il/zazfestivalworkshop1✪ חומר/פעולה ✪ סדנת מפגש עם נועם סנדל ✪ לפרטים ולרכישת כרטיסים » https://www.eventer.co.il/zazfestivalworkshop2✪ איך עושה פסטיבל? ✪ סדנא עם טל ארז וגיא גוטמן ✪ לפרטים ולרכישת כרטיסים » https://www.eventer.co.il/zazfestivalworkshop3

Posted by ‎ת"א תרבות דה וינצ'י‎ on Tuesday, December 19, 2023

,

חמישי עד מוצ"ש // כולי כריסמס // כולי עלמא

המגה-בר-קלאב-מועדון-הופעות הפופולרי, שרק הולך וגדל לקראת חגיגות העשור שלו, מציין את הכריסמס כבר שבוע בחגיגות שבמסגרתן כבר הפסדתם הופעה של מאור כהן והופעה של דימה XR, ויהיה חבל מאוד אם תפסידו גם את המסיבות וההופעות שנערכות שם בימים הקרובים, ביניהן הופעה חיה של עודד פז והקסדות במוצ"ש. פירוט האירועים – אתם יודעים איפה.

פאק חמאס אינדיד. כולי עלמא (צילום: רן בירן)
פאק חמאס אינדיד. כולי עלמא (צילום: רן בירן)

שישי 10:00 וולווהלה מרקט // פארק התחנה

זה לא סופ"ש בלי איזה יריד טוב, ויריד בגדי הווינטג' הזה הוא אחד הטובים שבהם, והוא חוזר שוב אל מתחם התחנה שמתעורר קצת לחיים בזכות פארק המסילה הסמוך. קחו לכם קפה מעולה בחנות הדגל של קפה נחת ולכו להסתובב בין הדוכנים, ואולי תמצאו איזה פיס שיעשה לכם את השישי בבוקר. אלה החיים. וכל הפרטים כאן.

תבחרו עשור. יריד הווינטג' וולווהלה מרקט (צילום: יחסי ציבור)
תבחרו עשור. יריד הווינטג' וולווהלה מרקט (צילום: יחסי ציבור)

שישי 12:00 פריידיי סרוויס מרקט // תדר

יריד שישי בצהריים של התדר במהדורת נובי גוד, עם תכשיטים, בובות בעבודת יד, כלים יחודיים, שזירת פרחים, תבלינים מיוחדים, מגוון משקאות ועוד דברים טובים, שפריר ועדן עטיה יהיו על המוזיקה, קחו פיצה ובירה ויש לכם האנג סופ"ש מושלם שיביא אתכם בביטחה עד לשעות הערב. ואם אתם לא מאמינים לכו לעמוד האיוונט

מחר, אצלנו בחצר – Friday Service Market ❅ Novy God Homage ❅ 29.12שמחים לארח ביריד האחרון לשנה דוכנים עם כל מה…

Posted by TEDER.FM on Thursday, December 28, 2023

שישי 21:00 קלאב קלינקס // קיי בר

הבר הברנז'אי האהוב יהפוך בוויקנד למיני-קלאב, או אפילו מיקרו-קלאב, עם מסיבת הפתעה לכולנו שבה "מזמינים אתכם לרקוד עם דמעות בעיניים, להזיז את הגוף, להרים את הידיים ולהיזכר שוב שלהיות יחד תחת גרוב אחד נותן לנו כח להמשיך, להיזכר במציאות שפויה ולמצוא נחמה". על המוזיקה: נועה ארגוב, לוטננט דן, נדב רביד ונתי, כך שיהיה מושלם. פרטים אתם צריכים? בשביל מה?

מה זאת אומרת "אין פה מקום לרקוד"? K בר (צילום: גנדי שקולניק)
מה זאת אומרת "אין פה מקום לרקוד"? K בר (צילום: גנדי שקולניק)

שישי 22:00 בואו חלאס // המרץ 2

עוד מהדורה של אירועי התרבות המרתקים שעורכים חיים ויטלי כהן והקוק-שוק במרץ 2 בזמן המלחמה, כשהפעם המטרה היא לקרוא "חלאס!"; בין המשתתפים: אייל ביזאווי בקטע מתוך ״סרט ערבית״ על מדורת השבט האולטימטיבית של ערבי יום שישי; איתי חרל״פ בהרצאת וידאו על שידורי הטלוויזיה הישראלית בערבית; אריאל ניל לוי יציג אוטוביוגרפיה שמתחילה בתמונת ילדות על סוס ערבי בנחל אלכסנדר; יעל קלייר (ספיריטו) תשיר מזמור עתיק; דניאל אהרון כהן יספר על חוויותיו מלימודי ערבית ואף ישיר שיר; הרקדנית סומיה מישל והמוזיקאי חיים ויטלי יבצעו בלייב טראק חדש אלקטרו-לוקאלי; ובסוף תהיה גם מסיבה של ממש עם די.ג'ייאים ואפטר עד שבת בצהריים. הכל קורה כאן.

May be an image of 3 people and text

שישי 23:00 מסיבת New Year's Eve // גגרין

השנה החדשה תנחת עלינו בלילה שבין ראשון לשני, לכולנו יש עבודה למחרת, לאף אחד אין כוח לליל סילבסטר. הפתרון: להקדים. בגגרין יציינו את בואה של 2024 עם פור של 48 שעות ושבת שלמה להתאוששות, עם 22 די.ג'ייאים על ארבע רחבות שונות בכיכובם של עמרי סמדר, קינו טודו, קלאב דה קומבאט ועוד. כרטיסים כאן ועכשיו.

התרגשתי עד דמעות להופיע אתמול מול שבט נובה במתחם הבאמת מדהים שהקימו בשדות ים. ערב לזכר מתן ליאור האהוב, שנרצח במסיבה,…

Posted by Omri Smadar on Friday, November 17, 2023

שבת 14:00 5AM Club // פאי גארדן

גם המסיבות של מועדון חמש בבוקר חוזרות, אל הפאי גארדן כמובן, שם יקדימו את קרחנת השנה החדשה לשבת בצהריים. חלק מרווחי האירוע יוקדשו לתרומה לקהילת הנובה שספגה את המכה הקשה ביותר בכדי שימשיכו לטפל, לשקם ולתמוך בניצולים, ולעמותת לחיות בכבוד אשר מעניקה סיוע וארוחות לניצולי השואה בדרום שזקוקים להם כעת יותר מתמיד. על הקונסולה: עופרי גופר, עשהאל וייס ועוד כמה טובים. והפרטים, הו הפרטים, מה תעשו בלי הפרטים.

May be an image of text that says 'THE 5AM CLUB NYE ASAÉL ASAELWEISS WEISS DANNY DAVID &RAI &RANCHOO OFRI GOFFER MAAY MAAYANDOD MO RIMI LER 30.12.23 PHI GARDEN'

 

שבת 16:00 // תאי רונה והאיש עם מצלמת הקולנוע // תדר

מי שראה בקיץ בערב מהפנט וקסום את תאי רונה מבצע לייב בגן הפסגה ביפו את הפסקול המיוחד שכתב לסרט "האיש עם מצלמת הקולנוע" של חלוץ הקולנוע דז'יגה ורטוב, לא צריך הזמנה מיוחדת לאירוע הזה בתדר. ומי שלא ראה: הנה הזמנה מיוחדת לאירוע הזה בתדר.

May be a graphic of television and text that says 'Saturday 30.12.2023 LIVE @ Teder MAN WITH A MOVIE CAMERA Soundtrack by TAI RONA DJ set NOA ARGOV /LIVE_ YEHEZKELRAZ Door open: 16:00 Free entrance'