מה עושים היום? המלצות המערכת. יום ג' (11.8)

יומרה ירושלמית בביקור בתל אביב, היוצר האהוב במפגש אינטימי וערס פואטיקה חוגגים 25: התפנה לכם זמן אבל אתם לא יודעים איך למלא אותו? כל הדברים שכדאי לעשות היום

אהוד בנאי. צילום: יח"צ
אהוד בנאי. צילום: יח"צ
11 באוגוסט 2015

Kiki Buba

יומרה רבה יש לירושלמים האלה. קיקי בובה הוא שיתוף פעולה רב רבדים בין מוזיקאים ירושלמים, בוגרי המחלקה למוזיקה חדשה של מוסררה, בהשראת הסינסתזיה (תופעה של מיזוג קוגניטיבי בין חושים שונים). אתם יודעים – לטעום צבע, לראות מוזיקה, לשמוע ריח. זה לא תמיד רעיון טוב, אבל לפעמים הערבוב יכול להפתיע לטובה. אם יצליחו לנגן טעמים של בן&ג'ריז, כולנו נהיה מאושרים עם פחות קלוריות.
תחת, 20:00

אהוד בנאי

אהוד בנאי הוא קונצנזוס, למעשה הוא קונצנזוס כל כך הרבה זמן, שההפיכה שלו לקונצנזוס היא כבר קונצנזוס, אבל לא צריך לפטור כלאחר יד את ההצלחה שלו – הוא הרבה יותר חתרני, חכם ומעניין מהמוניטין שיצא לו. מעט מן הצדדים האחרים של אהוד בנאי ייחשפו במפגש ההרבה יותר אינטימי מהרגיל הזה, שיכלול רק את בנאי, גיטרה, מפוחית ודיאלוג עם הקהל. רגע, מה אתם לובשים? לא, לא כזה אינטימי!
לפרטים על המופע

ערס פואטיקה 25

היי היי, חאפלה, כפיים, יהודה קיסר, ערק, שירה! רגע, מה קשור שירה? חגיגת ערס פואטיקה 25, כמו כל חגיגות הערס פואטיקה הקודמות לה, לא תהיה אירוע שירה רגיל. תאכלו טוב לפני שאתם באים ותשאירו את הפרצוף האשכנזי בבית. יקראו שירה ויעמיסו צ׳ייסרים: אורלי עסיס, לורן מילק, מוחמד מוגרבי, גל יונגמן, עדי קיסר, אבירם ארד, תהילה חכימי, איריס אליה כהן, ישראל דדון ויונית נעמן. אלה גרינבאום בריקודים, די.ג'יי חן אלמליח על העמדה ויהודה קיסר ינגן רוקנ'רול מצנעא.
ברמצווה (זבולון 13), 21:00