מה עושים היום? המלצות המערכת. יום ד' (05.8)

הרכב אינדי-פופ חולמני, חבורה אקלקטית רותחת בבלוק ודוב בריטי חמדמד: התפנה לכם זמן אבל אתם לא יודעים איך למלא אותו? כל הדברים שכדאי לעשות היום

Beats Antique. צילום: יח"צ
Beats Antique. צילום: יח"צ
5 באוגוסט 2015

Luna

העובדה שישראל הפכה לנקודת עצירה סטנדרטית של להקות במהלך סיבובי הופעות היא סממן חיובי ללא ספק, גם אם לרוב אלו רק סבבי הופעות איחוד. עם לונה, הרכב האינדי־פופ החולמני של דין וורהם, לפחות לא מדובר באיחוד אחרי אלפי שנים ועשרות ורידים בולטים, אלא רק עשור אחרי פירוקם ושני עשורים אחרי שיאם. טוב, עם הרכב בעל אנרגיה מואטת שכזו, זה לא אמור להשפיע לרעה על איכות ההופעה או הנאת המעריצים. טוב, אולי חלקם ייאלצו לשבת לאחר שלושה שירים.
לפרטים על ההופעה

Beats Antique

ביטס אנטיק, כפי שרומז השם, הם תערובת של חדש וישן, של מוזיקת עולם, אפרוביט, היפ הופ, אלקטרוניקה, קרקס, אוריינטל, סרטי דרמה ומה לא. קלחת רותחת של סגנונות, אווירות ומקצבות. כלומר, מקצבים. סליחה, מרוב סגנונות אנחנו כבר מבולבלים. עם החבורה המסוגננת יופיעו אקו&טיטו, לייט צ'יילד פרוג'קט, פאייקפה, ריי הראל עם עשהאל וייס ועוד כל כך הרבה אנשים, שאנחנו מפחדים להתלבלב עוד פעם. כלומר, אוף. לא משנה. הבנתם.
לפרטים על ההופעה

"מסע ללונדון"

לונדון סבלה במשך שנים רבות ממוניטין רע, בהיותה המקום האחרון שילדים מעוניינים להגיע אליו. השמים האפורים, הנימוס המתנשא, העמידה המסודרת בתורים ושעועית לארוחת הבוקר הם החומרים שמהם נוצרים סיוטים. אבל אז, הו אז, באמצע המאה הקודמת, הגיע אל לונדון בסערה הדוב פדינגטון והפך את קערת ריבת התפוזים על פיה. לבוש כמו תמרור תנועה ועם יכולת התמצאות בחלל של דוב בחנות חרסינה – הצליח פדינגטון להפוך אפילו את לונדון למקום מסעיר וחיוני. במפגש המסע ללונדון, מלבד שעת סיפור תתקיים גם סדנה שבה יבנו רכבת צבעונית. שמישהו יביא לנו פודינג לחם ומעיל גשם, אנחנו מוכנים לעלות!
בית אריאלה (שד' שאול המלך 25), 17:00, 20 ש"ח