מה עושים היום? המלצות המערכת. יום ה' (06.8)

החגיגה של הקצה התערוכה של איגי וקסמן וההשקה של "הבא להבא": התפנה לכם זמן אבל אתם לא יודעים איך למלא אותו? כל הדברים שכדאי לעשות היום

מסיבת אפטר מצעד של רדיו הקצה. צילום: גוני ריסקין
מסיבת אפטר מצעד של רדיו הקצה. צילום: גוני ריסקין
6 באוגוסט 2015

KZradio Party

צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים, אה? בולשיט. הצדיקים האמיתיים הם אלו שעושים את המלאכה הלא נוחה, הלא קלה, אך הנדרשת. מלאכה גוזלת משאבים, מתישה ואם היא מתגמלת – היא מתגמלת רק את הנפש ולא את הכיס. צדיקים מלאכתם נעשית בזיעת אפם, ראו את הצדיקים ברדיו הקצה – רדיו אלטרנטיבי שקידם, חשף ודחף כל כך הרבה מוזיקאים, ועדיין פועל משל היה ארגון ללא מטרות רווח ובטח ללא מטרות מסחר. עם זאת, כדי לקיים את התחנה המופלאה שהקימו קוואמי ונדב רביד (שמאז עבר לתחנה מעט גדולה יותר) צריך טיפה ממון, אבל אל תראו זאת כגמילות חסדים. אין כאן תרומה, אלא רק כרטיס כניסה לאחת המסיבות הטובות בעיר, שתחל לפעול באופן קבוע ותארח את השדרנים המופלאים של התחנה לתקלוטים מיוחדים ומסיבה שבו זמנית תחזיק את הבית כלכלית ותחזיק אתכם על הרגליים בסכום מגוחך. קדימה צדיקים, למה אתם מחכים? בת קול מאלוהים?
אלפבית, 21:00, 20 ש"ח

"Animal Lost"

כשאומרים לנו שיצירת מחול מסוימת מציגה שישה רקדנים שיוצאים להעיר את החיה שרובצת בתוכם, אנחנו קצת מתבלבלים. אם רק מופע אחד ספציפי עוסק בזה, מה זה אומר על התפיסה שלנו לגבי תופעת המחול עד עכשיו? האם לא כל רקדן וכל רקדנית הם סוג של חיה אקזוטית שאפשר להתבונן בה לעד בפה פעור אבל לעולם לא להעז להתקרב אליה? התנועות כל כך לא צפויות, וזה מלחיץ! אז בזמן שאנחנו הולכים לבדוק מחדש את ההגדרה שלנו למחול, נספר לכם שהיצירה 'Animal Lost' נוגעת בצורה סוריאליסטית ופואטית בסטריאוטיפים ובקלישאות שאנחנו מקיימים. את המופע מלווה מוזיקה מגוונת המשלבת היפ הופ אלג'יראי, מוזיקה מקורית של מוזיקאי פיני ושירה חיה על הבמה. אכן נשמע כמו חבורה של חיות שאיבדו את זה.
לפרטים על המופע

"מי ירצח את אהד פישוף?"

כן, כן הבנו. בתחילת שנות ה־90 היה פה שמח. היה רוקסן, היה רבין, היה קורט קוביין ולא היה סופשבוע רגוע בגלגלצ. לעזאזל, אפילו הירושלמים היו מגניבים אז. במסגרת פרץ הנוסטלגיה לתחילת הניינטיז שמניב תערוכות צילומים מגניבות והופעות איחוד מביכות, עולה תערוכת היחיד הראשונה של איגי וקסמן, שמתברר שהסתובבה באותם הימים עם מצלמת יאשיקה והנציחה את חבריה, אבירי הרוק הישראלי. בתערוכה ייחשפו לראשונה לעין הציבור כ־30 תמונות בשחור־לבן של יוצרים והרכבים מוזיקליים, חלקן פורטרטים וחלקן תיעוד של זירות רוקנ'רול טיפוסיות, אך כולן נושאות אופי אינטימי. מי ירצח את אהד פישוף? אנחנו נגיד לכם מי – הוא עצמו, אם לא יפסיקו לזרום אליו כל שנה הצעות לאיחוד של נושאי המגבעת.
לפרטים על התערוכה

השקת "הבא להבא" 5

באמת שכל גיליון נוסף של "הבא להבא" הוא בבחינת תעלומה שנוגדת לא רק את מצב השוק אלא גם את חוקי הקיום. אבל הנה, הם הצליחו להשחיל עוד אחד מבעד לכבשני הדפוס, וזה בהחלט מצריך חגיגה. זה בדיוק מה שהולך לקרות ביום חמישי. ישתתפו באירוע: יואב עזרא, ג'רמי פוגל, ענת קרמיין, רעואל שועלי, עודד כרמלי, נח אנגלהרד, יערה שטיינר, מיכאל בן זאב, יונדב פרידמן, עמנואל לוי, הילה אהרון בריק ונדב נוימן. גם אם אף אחד מהשמות האלה לא אומר לכם כלום, בואו לחגוג איתם את הנס!
לפרטים על ההשקה