מה עושים היום? המלצת המערכת. יום ו' (24.7)

החתול במגפיים חוזר, בובי מקפרין וצ'יק קוראה במופע מורחב והבר קיימא חוגג יום הולדת: התפנה לכם זמן אבל אתם לא יודעים איך למלא אותו? כל הדברים שכדאי לעשות היום

בובי מקפרין וצ'יק קוראה. צילום: יח"צ
בובי מקפרין וצ'יק קוראה. צילום: יח"צ

3 שנים לבר קיימא

קצת מפתיע שהבר קיימא עדיין… בר קיימא. בכל זאת מדובר בעסק שמושתת על עקרונות של אקולוגיה, טבעונות, קהילתיות וכל הדברים האלה שלא מכניסים יותר מדי מזומן. ובכל זאת, שלוש שנים קורותיו יציבות ומספקות בית אמיתי להמוני אנשים שדבקים בדרך חיים שאנחנו יכולים רק להעריך (אבל ממרחק מסוים, כי אנחנו בכל זאת קצת חארות לפעמים). אז זו הזדמנות לחגוג עם אנשים טובים יותר מאיתנו בלי להרגיש שמתנשאים עלינו. יופיעו פרויקט ג'וני מיטשל, דורי בן זאב, הלהקיימא עם ברק כהן (כן, ההוא שנגד הבנקים), OSOG ועוד.
בר קיימא (המשביר 22), 14:00

בובי מקפרין וצ'יק קוריאה

בין אצבעות הזהב של צ'יק קוריאה למיתרי קולו הנדירים של בובי מקפרין יש קשר הדוק ביותר. זה שנים ששני האמנים האגדיים, כל אחד בתחומו, פועלים יחדיו ויוצרים מופע אינטימי מיוחד. נגינת פסנתר הג'אז קלילת הידיים של קוריאה עובדת, באופן מוזר להפליא, ככר מופלא עבור שעשועי הקול של מקפרין. מעט לא ברור איך יִיצרו השניים את האינטימיות המיוחדת שלהם על הבמה הרחבה של הלייב פארק, אבל מה שבטוח הוא שסביב אותה במה תיווצר בועת סאונד חד פעמית, אגדית כמו יוצריה, שכדאי לתפוס בזמן אמת.
לפרטים על המופע

"מטופלות"

נשמע שמשהו ממש משוגע הולך לקרות על הבמה של "מטופלות". משהו בין מחזמר לקברט שעוסק בקבוצת טיפול לנשים ששואפות להגיע למקום טוב יותר בחייהן. דמיינו שש נשים בקבוצת טיפול. הייתם רוצים להיות זבוב על הקיר? לא תודה! ואם הן גם שרות ורוקדות? טוב, מוכרחים להודות שהעסק הזה נשמע די מסקרן.
לפרטים על המופע

"חתול במגפי הקסם"

אנחנו יודעים שחתול מדבר הוא דבר שגרתי למדי בעולם הילדים וסביר להניח שהם לא מתרגשים מזה במיוחד, אבל חתול שנועל מגפיים הוא ללא ספק אטרקציה. ההוכחה לכך היא שאף מבוגר לא זוכר את העלילה של הסיפור הזה, אבל כולם יודעים שלחתול היו מגפיים אדומים! לפחות באחת הגרסאות… הסיפור המוכר מוצג כאן בעיבוד חדש שעלילתו מתרחשת בספרד של המאה ה־18. לא נספר לכם מה קורה בעלילת הסיפור החדש, כי זה לא באמת משנה. רק שימו לב לצבע של המגפיים.
לפרטים על המופע