מה עושים היום: מחול לכבדי ראייה ומפגש עם רבקה מיכאלי

דברים שכדאי לכם לעשות הערב (שלישי): פעילויות לילדים בדרום העיר | פסטיבל האיור באברהם הוסטל | הרצאה על שון קונרי | סרט מונגש בקריית ספר

רבקה מיכאלי
רבקה מיכאלי

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

בכל שעה אמנות: פסטיבל האיור באברהם הוסטל

פסטיבל האיור נמשך גם היום ואחד ממוקדיו הוא אברהם הוסטל ברחוב לבונטין 21. אם תרצו לקפוץ למקום, תוכלו ליהנות ממגוון תערוכות, ובהן: "עד מאה מטר מהבית" שבה דפנה מעוז, חדווה שרצר ורותי פינס מציגות הצצה אינטימית לחיים האמיתיים והמוזרים של ימי הקורונה ו"עד כאן" – מאיירות שמציגות את הצנזור הפנימי והאישי שלהן למגבלות ולצנזורה חיצונית. בחינם, לפרטים נוספים.

16:15 ילדים: סדנת סביבונים בפלורנטין

במרכז הקהילתי פלורנטין תיערך סדנת יצירה שבה יכינו הילדים סביבונים צבעוניים ותמונה זוהרת בחושך. היא מיועדת לגילאי 5 ומעלה וגם לקטנים יותר בליווי מבוגר. המלצה שלנו: הצטיידו בסופגניות לפני הגעתכם למקום. האירוע יתקיים במרכז שנמצא ברחוב אברבנאל 74, בתשלום סמלי של 15 ש"ח ובהרשמה מראש בשל מספר המקומות המוגבל.

17:00 קולנוע: "מיסטר גאגא" מונגש לכבדי ראיה

מרכז ביכורי העתים מזמין את אוכלוסיית העיוורים וכבדי הראיה ליהנות מהסרט "מיסטר גאגא" בפארק קריית ספר. סרטם של האחים תומר וברק הימן מתמקד במפגש המסקרן בין הכוריאוגרף המוערך אוהד נהרין לבמה, בינו לבין רקדניו ובין היצירות שלו לקהל. המפגש יכלול סדנת גאגא (שפת הריקוד שנהרין המציא) עם רקדנים מלהקת בת שבע ושיחה עם יוצר הסרט. יערכו שתי הקרנות: אחת ב-17:00 ושנייה ב-20:00. יצוין: הכניסה מיועדת לכבדי ראיה ולמלוויהם בלבד. האירוע בחינם בהרשמה מראש.

19:30 בידור: רבקה מיכאלי בשיחה אישית

העיתונאי וחוקר המוסיקה דודי פטימר מארח במפגש מקוון את רבקה מיכאלי, הגברת הראשונה של הבידור בישראל. החל מהקריירה ברדיו, דרך הטלוויזיה וכלה בקריירת השירה המכובדת שלה. בסוף המפגש תוכלו גם אתם לשאול את רבקהל'ה שאלות. יש לנו תחושה טובה שהולך להיות מצחיק. אפילו מצחיק מאוד. המפגש הוא בחינם בהרשמה מראש.

20:30 קולנוע: שיחה על שון קונרי

מבקר הקולנוע רון פוגל יערוך מפגש בזום שבו יסקור את עשייתו של שחקן הקולנוע הסקוטי שון קונרי שנפטר באחרונה. כותרת המפגש מסגירה את תוכנו: 'שון קונרי – יותר מג'יימס בונד'. פוגל יסקור את הקריירה של קונרי החל מימיו כסוכן 007 ועד לשוברי הקופות בכיכובו בשנות ה-80 וה-90 כ'שם הוורד' ו-'הבלתי משוחדים'. האירוע בחינם בהרשמה מראש.