מה עושים היום: רבקה מיכאלי באוזניים ויהוא ירון על הגג

דברים שכדאי לעשות הערב (שלישי): עם הילדים ברביעיית פלורנטין | עם חנוך לוין בזום | דרמת אודיו ייחודית בפסטיבל ג'אפה פסט | דוקו יפואי מוחץ בפסטיבל סולידריות | רוקנרול באקווריום

אין תיאטרון, נסתפק בדרמת אודיו. רבקה מיכאלי (צילום: יחסי ציבור)
אין תיאטרון, נסתפק בדרמת אודיו. רבקה מיכאלי (צילום: יחסי ציבור)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:30 עם הילדים: הסופגניה של סבא

תוציאו את הילדים מהבית כל עוד אפשר ובואו לרחבה הגדולה של רביעיית פלורנטין, שם יתקיים גם היום איוונט כיפי של הצגת תיאטרון פעילה לילדים, על סופגניה חמקמקה שנמלטה מביתה בערב החנוכה. הילדים יוזמנו להשתתף בהצגה עצמה בתפקיד חיות היער שמבקשות, כמו כולנו, לטרוף את המתוקה המטוגנת הזאת. 15 שקל למשתתף, פרטים והרשמה מראש כאן.

18:00 תיאטרון: שפת אם – מאמע לושן

אירוע תיאטרלי ייחודי במסגרת פסטיבל ג'אפה פסט של תיאטרון גשר: דרמת אודיו של המחזאית הגרמניה סשה זלצמן, בכיכובן של רבקה מיכאלי, נטע רוט ונטע שפיגלמן, ןבמרכזה שלוש נשים משלושה דורות – סבתא, אמא ובת מחפשות את זהותן ושורשיהן בהומאז' להומור היהודי. שימו לב: ההצגה אינה זמינה מעבר לשעה המיועדת. פרטים ורכישת כרטיסים בקליק הבא.

19:00 תיאטרון: חנוך לוין והסבל האנושי

אם נגזר עלינו לחיות ללא תרבות, לפחות נתרפק קצת על התרבות שהייתה כאן: הרצאת זום של פרופ' נורית יערי על יצירתו של חנוך לוין ("בין אגרוף בפרצוף לשאלות על הסבל האנושי"), כולל הקראת קטעים מתוך מחזותיו והאופן שבו ניסה להפוך את הצופים לאנשים טובים יותר. הרשמה ופרטים כאן.

20:30 מוזיקה: יהוא ירון באקווריום

האקווריום על הגג של מרכז ענב בגן העיר מציל אותנו בימים עגומים אלה עם הופעות של מיטב המוזיקאים בעיר, והערב יעלה יהוא ירון לתת קצת בראש ובלב כדי שנרגיש פחות אפוקליפסה. לפניו ב-19:30 ייערך מופע מחול של אבי קייזר וסרג'יו אנטוניונו, ואחריו ב-21:30 מופע מחול יחידני של רייצ'ל ארדוס. ההופעה הכי טובה (והיחידה) בעיר. כל הפרטים כאן.

21:00 דוקו: המדריך לג'נטריפיקציה

במסגרת פסטיבל סולידריות 2020 לקולנוע וזכויות אדם, שנערך השנה במתכונת מקוונת, יוצג למשך 24 שעות פרק מסדרת הדוקו החדשה "המדריך לג'נטריפיקציה" של קרן שעיו ולביא ונונו, שעוסק בתהליכי הג'נטריפיקציה המואצים והנפיצים שעוברים על יפו בעשור האחרון. בתום ההקרנה: שיחה עם הבמאים והמפיקה אסנת חפצדי. פרטים והזמנת כרטיסים באתר הפסטיבל.