מה עושות היום: יפו הולכת לקולנוע ואלון אולארצ'יק לייב

הערב (רביעי) בתל אביב: סיור קולנועי ברחובות יפו | יקירת האינדי נומקה על גג גן העיר | סטנדאפ של תכלת גינס בזום | מפגש עם הסופר אשכול נבו | ואלון אולארצ'יק בדינמו מיוזיק

נומקה (צילום: זוהר ראלט)
נומקה (צילום: זוהר ראלט)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

19:00 קולנוע: יפו בקולנוע הישראלי

יפו מצטלמת נהדר ומככבת בלא מעט סרטים ישראלים. פעם היו גם בתי קולנוע ביפו (כולל בתי הראינוע הראשונים בישראל) ויפואים ותל אביבים היו גודשים אותם. בסיור הלילי הזה שאורכו כשעתיים נצעד בעקבות בתי הקולנוע הנעלמים של יפו ויוקרנו קטעים מסרטים כמו "השוטר אזולאי" ו"עג'מי" שצולמו ברחובותיה. נשמע כמו בילוי. פרטים והזמנת כרטיסים כאן.

20:20: סטנדאפ: תכלת גינס בזום

הסטנדאפיסטית תכלת גינס מוכרת בסצנת הסטנדאפ בתור "הסטנדאפיסטית החירשת", אבל חוץ מזה שהיא כבדת-שמיעה היא גם מאוד מצחיקה. הערב היא תערוך הופעת זום במסגרת אירועי "תל אביב לא מפסיקה" של עיריית תל אביב-יפו, וזה הקיו שלכם לפנות שעה, להוציא מהמקרר איזו בירה או שבע ולצחוק קצת. עוד פרטים כאן.

20:30 מוזיקה: נומקה לייב באקווריום

האקווריום של מרכז ענב על גג גן העיר ממשיך להציל את תל אביב מחיים ללא מוזיקה חיה, והערב תככב מבעד למחיצת הזכוכית יקירת סצנת האינדי וחביבת "טיים אאוט", הלא היא נומקה, מהיוצרות המשובחות של העת הזאת עם ובלי קשר לקולה המלאכי. לפניה מופע מחול של

20:30 ספרות: מפגש עם אשכול נבו

מעט מאוד סופרים זוכים להנות מהערצת הקהל, ואשכול נבו הוא ללא ספק אחד הבודדים מהדור הנוכחי של הספרות העברית שקוראיו הולכים אחריו באש ובמים. הערב תהיה להם הזדמנות לפגוש אותו אונליין ולשמוע ממנו על הסודות והסיפורים שמאחורי ספריו רבי המכר "ארבע בתים וגעגוע", "נוילנד", "המקווה האחרון בסיביר ", "שלוש קומות" ו"הראיון האחרון". עוד פרטים כאן.

21:30 מוזיקה: אלון אולארצ'יק לייב סטוריז

אולפן דינמו מיוזיק הפלורנטינאי של יובל שפריר אירח בחודש האחרון כמה ממיטב המוזיקאים בארץ להופעות בשידור חי, והערב יתייצב בו האיש והאגדה אלון אולארצ'יק למופע אונליין מיוחד עם שיריו מכל הזמנים. אם אתם מתגעגעים להופעות חיות – זה הכי קרוב לזה שתקבלו בזמן הקרוב, אז בואו ותגידו תודה. רכישת כרטיסים כאן.