מה עושים היום: סנטה קלאוס ביפו ואמדורסקי בפסנתר

כל התרבות שכדאי לעשות הערב: סנטה קלאוס מחלק מתנות ביפו | הבלט הישראלי בהופעות לילדים | סרטים באוויר הפתוח במתנ"ס ביצרון | הופעה אקוסטית של אסף אמדורסקי בפסטיבל הפסנתר

אסף אמדורסקי (צילום: בן פלחוב)
אסף אמדורסקי (צילום: בן פלחוב)
16 בדצמבר 2020

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:00 כריסמס: סנטה קלאוס בא ליפו

מרכז הנוער הערבי-יהודי "יפאתי" ביפו יערוך הערב אירוע חגיגי ובו בני נוער הפעילים במקום יתחפשו לסנטה קלאוס ויחלקו מארזי שי לתושבי יפו, במסגרת אירועי "מאירים את יפו" שחוגגים את חנוכה וחג המולד במקביל. אם התנהגתם יפה השנה אולי גם אתם תקבלו משהו. עוד פרטים כאן.

17:00 קולנוע: סרט לילדים באוויר הפתוח

המרכז הקהילתי בביצרון\רמת ישראל מקיים לאורך החודש הקרנות סרטים באוויר הפתוח מדי יום רביעי, והערב ב-17:00 וב-19:00 יוקרן הסרט "פן" המגולל את סיפורו של פיטר פן לפני עלילת הסיפור המקורי. כרטיס כניסה יעלה לכם עשרה שקלים בלבד והאירוע יתקיים בכפוף למזג האוויר. עוד פרטים כאן.

18:00 מחול: הבלט הישראלי בהצגות לחנוכה

חנוכה של הצגות בבלט הישראלי: שתי אגדות מתעוררות בשני מופעים מרהיבים לכל המשפחה לראשונה בגרסת אונליין, "פיטר פן" (שוב הוא?) ו"שלגיה", שניהם בהשתתפות כעשרים רקדנים בהפקת ענק לפי כוריאוגרפיה מקורית של ולדימיר דורוחין. כרטיס לשני המופעים גם יחד יעלה 59 שקלים בלבד לכל המשפחה. רכישת כרטיסים כאן.

20:30 קולנוע: הדרקון הסיני מתעורר

הקולנוע הסיני הולך ומתגבש לכדי אימפריה בקנה מידה הוליוודי פלוס, והערב יערוך רון פוגל הרצאת מבוא (בזום) שתסרוק את תולדות הקולנוע הסיני מימיו הראשונים, דרך ימי הצנזורה של מאו ועד למעבר מקולנוע אמנותי לקולנוע של שוברי קופות שכובשים את העולם (הידעתם? הסרט "שמונה מאות" הוא שובר הקופות הגדול בעולם השנה). בקיצור, תתחילו ללמוד סינית. פרטים והרשמה כאן.

23:30 מוזיקה: אסף אמדורסקי בפסטיבל הפסנתר

מופעי פסטיבל הפסנתר העתיקו עצמם השנה מהאולמות האהובים של תל אביב (אנחנו מתגעגעים!) אל המסך של כאן 11, והערב תוכלו להתייחד עם "רוך וקושי", הופעה אינטימית של יקיר המחאה אסף אמדורסקי בעיבודים אקוסטים לשיריו, במהלכה יציג גם מספר שירים חדשים מהאלבום שבדרך. פרטים נוספים כאן.