מה עושות בראשון: מפגש עם טוביה צפיר וסדנאות כתיבה וסטיילינג

מתחילים שבוע בעיר: משחק משימות לבני נוער בשפירא | סיור מוזיקלי בעקבות הבוהמה של שנות ה-60 | סדנת כתיבה ברחבה היפה במזא"ה וסדנת סטיילינג בלינקולן

סבא טוביה. צילום: יח"צ
סבא טוביה. צילום: יח"צ

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

17:00 סדנה: כתיבה ברחבה (של מזא"ה 9)

המחזור השני של "כתיבה ברחבה" יוצא לדרך. מדובר בסדנת כתיבה לכל מי שרוצה שמועברת ברחבה של בית הצעירים במזא"ה 9. מדובר בסדרה של ארבעה מפגשים – כולם בימי ראשון ב-17:00 ברחבה של המתחם היפה. אם ירד גשם (מה שלא צפוי היום) המפגשים יעברו לזום. את הסדנה תעביר אחינעם תמר וירט, והיא בעלות של 100 שקל ל-4 המפגשים. לפרטים נוספים והרשמה.

17:30 פעילות לנוער: משחק משימות שכונתי בשפירא

מרכז הנוער שפירא (ישראל מסלנט 26) מארגן היום משחק משימות מיוחד ברחבי השכונה הדרומית. הם מזמינים את צעירי הדרום להכיר את השכונה המיוחדת בעיר "בדרך יצירתית ומיוחדת". המשחק יצא מהמרכז עצמו ומשם – לכו תדעו כיצד זה יסתיים. בחינם. לפרטים נוספים.

19:00 סיור מוזיקלי: בעקבות הבוהמה וצלילי העיר הלבנה

סיור מוזיקלי במרכז העיר המלווה את התפתחות הזמר העברי משנות ה-50 וה-60 עם דגש מסוים, איך לא, ליקיר העיר אריק איינשטיין. במהלך הסיור יסופרו סיפורים מצחיקים על מיטב האמנים (אורי זוהר, שייקה אופיר, יפה ירקוני ועוד). בנוסף גם יושמעו חלק משיריו הידועים של איינשטיין, גשר הירקון, החלונות הגבוהים ועוד. נקודת המפגש תישלח בהמשך. 60 ש"ח למחזיקי דיגיתל. לפרטים נוספים והרשמה.

19:00 הרצאה: מפגש עם טוביה צפיר

עיתונאי המוזיקה דודי פטימר מארח הערב בסדרת המפגשים המקוונים שלו את הבדרן והשחקן טוביה צפיר. החל מימיו בלהקת הנח"ל, דרך תכניות הסאטירה שהשתתף בהן ("ניקוי ראש", "חרצופים), סרטי הקולנוע המיתולוגיים ("חגיגה בסנוקר", גבעת חלפון אינה עונה") ועד לשנים האחרונות בהן השתתף בסדרה "סברי מרנן" ובהצגות ילדים. בחינם. לפרטים נוספים.

21:30: הרצאה: סדנת סטיילינג בלינקולן

הסטלייסטית מיטל ברונר מגיעה הערב לבוטיק 5 בלינקולן לסדנה במסגרת פרויקט "תושבים מרצים לתושבים בעסקים". מעוניינים לשמוע מעט יותר על איך להתאים בגד טוב? איך לשלב בין פרטי ביגוד ולקנות חכם? ברונר תנסה לשכנע אתכם שגם בסטיילינג מה שלא מתאמץ ומרגיש טבעי הוא הכי טוב. בדרך תוכלו להתארגן על מאפה וקפה בתחתית הסמוכה. בחינם, לפרטים נוספים.