מה עושות בשלישי: בלט לכל המשפחה והרצאה על סיגלית לנדאו

אמצע שבוע בעיר: מופע מוזיקה אינטראקטיבי לקטנטנים | פיטר פן ושלגיה בעיבוד של הבלט הישראלי | דייטים בסוכת המציל | מופע מקוון של הרכב אירי

סיגלית לנדאו (צילום: דין אהרוני רולנד)
סיגלית לנדאו (צילום: דין אהרוני רולנד)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:00 מוזיקה לילדים: "צלילי עולם" בגינת מנשייה

בגינת מנשייה בקצה של נווה צדק יערך היום מופע מוזיקלי לכבוד החנוכריסמס לקטנטנים בשם "צלילי עולם". לפי המארגנים, מדובר ב"מופע אינטראקטיבי חובק יבשות, בו נטייל בין שפות ותרבויות, נרקוד, נשיר ונחגוג את העושר שיש לעולם להציע". המופע מתאים לגילי 2-4 והמיקום המדויק הוא ליד מתקני הכושר בקצה המערבי של רחוב שבזי. בחינם, לפרטים נוספים.

בכל שעה, בלט: הצגות מיוחדות לחנוכה

הבלט הישראלי מזמין אתכם לצפות אונליין דרך האתר שלהם בקלאסיקות כגון "פיטר פן" ו-שלגיה". ההצגות מתאימות לכל המשפחה והן בהשתתפות מיטב רקדני הבלט שילוו בתפאורה ותלבושות מרהיבות. מופע אחד בעלות של 18 ש"ח ושל שניהם ב-28 ש"ח למחזיקי כרטיס דיגיתל. לפרטים נוספים ולצפייה.

16:00 דייטינג: מפגשים חדשים בסוכת המציל

בזמן שהברים סגורים, עיריית תל אביב-יפו הכשירה את סוכות המציל כזירת דייטים אלטרנטיבית לתקופת הקורונה. אפשר לחשוב על לא מעט חסרונות במצב הקיים, אבל לצפות בשקיעה מנקודת התצפית האולטימטיבית היא אלטרנטיבה לא רעה בכלל. רק אל תשכחו להביא בקבוק יין טוב ונשנושים. בחינם, בהרשמה מראש.

19:00 מוזיקה: מופע של מוזיקה אירית

שלושת חברי ההרכב The Bloomers יופיעו הערב בקונצרט מקוון לכבוד הכריסמס מאודיטוריום אניס ביפו. מדובר בשיתוף פעולה שנרקם עם שגרירות אירלנד בישראל, ובמהלכו ישמיע ההרכב עיבודים חדשים, מלהיבים וסוחפים למנגינות איריות מסורתיות. אתם רק אל תשכחו להצטייד בגינס לפני כן. בחינם, בעמוד הפייסבוק של אודיטוריום אניס.

19:00 אמנות: הרצאה בזום על סיגלית לנדאו

ד"ר נאוה סביליה שדה, חוקרת אמנות ומרצה, תעביר הערב הרצאה מקוונת על פועלה של אחת היוצרות הכי מפורסמות ומעוררות עניין באמנות המקומית, סיגלית לנדאו. במסגרת הערב שנערך ביוזמת מרכז קהילתי בית קמחי תוצג תערוכתה האחרונה של לנדאו Green Scream, כמו גם תערוכות ויצירות נוספות שלה מהעבר. משמעות העבודות תוסבר ותינתן פרשנות על סמך מחקר מקיף שנערך על יצירתה של לנדאו. בחינם, לפרטים נוספים.