מה עושים היום: מגלים את האופרה ונפגשים עם אקטיביסטים

דברים שכדאי לכם לעשות היום (שני): מחפשים את המטמון ביפו | מגלים על ההומור החבוי בקולנוע הישראלי | מטיילים בין אירועי הסלון החברתי

מאדאם_בטרפליי_-_tיוסי_צבקר-צלם)_marked by love-valentines day-herzliya(152)-p
מאדאם_בטרפליי_-_tיוסי_צבקר-צלם)_marked by love-valentines day-herzliya(152)-p
30 בנובמבר 2020

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

11:00 קולנוע: האסונות של נינה

תחת שם סרטו המפורסם של שבי גביזון, 'האסונות של נינה', יתקיים מפגש נוסף עם הקולנוענית גלית רויכמן, מומחית ליצירה ישראלית. הפעם המפגש יתמקד בהומור הישראלי הסמוי מן העין, כשהסרט שעל שמו הוא נקרא משמש כדוגמה טובה לז'אנר האמור. המפגש הוא בחינם בהרשמה מראש.

בכל שעה, מוזיקה: רגע של אופרה ישראלית

החלטתם להפסיק לפחד מאופרה? מאז ומעולם רציתם להבין יותר? האופרה הישראלית מציעה באתרה סדרת סרטונים המציעים הצצה אל העולם הקסום של היצירה. דוד זבה ויעל קרת, המנהלים המוזיקליים של האופרה הישראלית מספרים בסרטונים על הסודות המוזיקליים של היוצרים, מה שניצב מאחורי הקלעים של היצירות ועוד. בחינם באתר האופרה.

16:00, ילדים: מחפשים את המטמון ביפו

לפי ידיעה בלעדית שהגיעה אלינו זה עתה, הקופיף החביב איבד את אמו ביפו ואתם מוזמנים לנסות ולסייע במציאתה. או בקיצור: אתם מוזמנים לחפש את המטמון בשכונות עג'מי, לב יפו, יפו ד' ויפו ג'-נווה גולן החל משעות אחר הצהריים. אתם רק צריכים למלא טופס הרשמה, והמארגנים יצרו אתכם קשר. בהצלחה!

19:00, אקטיביזם: אירועי שבוע המעורבות והסלון החברתי

במסגרת אירועי שבוע המעורבות תתקיים הערב סדרת מפגשי 'הסלון החברתי', אלא שבמקום בסלון המפגשים יתקיימו הפעם בקבוצות קטנות בחללים פתוחים ברחבי העיר. גם אם לא יתאפשר לכם להגיע, תוכלו לקחת חלק במפגשים דרך הזום. אז מה על הפרק הפעם? השף יהונתן בורביץ' יסביר מדוע חילק עראייס בבלפור, עו"ד ניצן כהנא תספר על קידום החוק לאיסור צריכת זנות, נתי וקנין על המאבק על האפשרות להשתכשך במי האסי ועוד. המפגשים בחינם, לפרטים והרשמה.

עוד במסגרת שבוע המעורבות: מפגש מקוון עם ד"ר אמנון כוורי בסדרת הרצאותיו על הדמוקרטיה האמריקאית, והפעם: כיצד השיטה האלקטורלית משפיעה על הייצוג הדמוקרטי? בחינם, בהרשמה.

20:30, אקטיביזם: מפגש עם לינור אברג'יל

לינור אברג'יל, יו"ר טרנסיות ישראל, תספר במפגש מקוון על המאבק האישי שלה ועל כישלונותיה והצלחותיה של הקהילה הטרנסית בישראל. מילדותה בטירת הכרמל, דרך לימודיה בישיבה והתקופה שהתגוררה ברחוב בתל אביב, ועד הצלחותיה כמובילה חברתית בימים אלה. המפגש נערך במסגרת אירועי יום המאבק באלימות נגד נשים. בחינם בהרשמה מראש.