מה עושים חינם הערב: ענקי הרוק בנמל והילדות הרעות ביפו

קאלט שלא היה כמותו. מתוך הסרט "Heathers" (צילום מסך)
קאלט שלא היה כמותו. מתוך הסרט "Heathers" (צילום מסך)

רוצות לצאת ונמאס לכן להעיף כסף לכל הכיוונים? שלושה אירועים חינמיים נהדרים ומומלצים מחכים לכם ברחבי העיר: איפה הילד ואסף אמדורסקי בשתי הופעות חינמיות בנמל, סרט הקאלט "Heathers" בגן הפסגה ומסיבה של "לימבו" מבית רדיו הקצה ברפי

יום רביעי כבר כאן ואפשר להריח את הוויקנד בפתח ואף להסניף אותו. מזג האוויר הנעים יחסית בשעות הערב דוחף אותנו החוצה, ובחוץ כולם רוצים לקחת לנו את כל הכסף. אבל אנחנו רוצים לשמור לעצמנו חלק מהכסף כדי שיהיה מה לבזבז בסופ"ש. הפתרון: אירועים חינמיים. ויש לנו כמה כאלה בשבילכם.

1. איפה הילד ואסף אמדורסקי בנמל תל אביב

במסגרת "פורט לייב מיוזיק", סדרת ההופעות החינמיות בנמל תל אביב, יתקיים הערב דאבל פיצ'ר של רוק ישראלי מעולה תחת כיפת השמיים בכיכובם של איפה הילד ואסף אמדורסקי. הראשונים יספקו שואו עם כל השירים המוכרים והאהובים ושירים מאלבומם האחרון "מתוק בחשיכה", והחרון יגיע עם מופע להקה שהוא מסע בזמן דרך שני עשורים של יצירה עתירת להיטים ושיאים מוזיקליים. תביאו דרינקים מהבית והכינו עצמכם ללילה של מוזיקה מעולה. מתחילים ב-20:30 ומגיעים עד הניינטיז.

2. סרט הקאלט האייטיזי "Heathers" בגן הפסגה

הסרט שהפך את המוח לילדי ראשית הניינטיז מגיע להקרנה חגיגית תחת כיפת השמיים בגן הפסגה היפואי, הלוקיישן המושלם ביותר בעיר לבלות בו ערב עתיר בריזה. הסרט, בכיכובם של כריסטיאן סלייטר, ווינונה ריידר ושאנון דוהרטי, הוא סאטירה אפלה ומלאה בהומור שחור על סרטי תיכונים אמריקאים, והמקאבריות שלו מחזיקה אותו טרי ורענן גם 33 שנה אחרי שיצא למסכים לראשונה (ונכשל כישלון מר). ההקרנה היא חלק מאירועי הקיץ של עיריית תל אביב-יפו ביפו העתיקה, ומי שלא היה בשנה שעברה עדיין לא הבין כמה זה כיף. אז הנה עוד הזדמנות.

איזה כיף לכם, סרטי קאלט בגן הפסגה (צילום: גיא יחיאלי)
איזה כיף לכם, סרטי קאלט בגן הפסגה (צילום: גיא יחיאלי)

3. רוקדים כל הלילה עם רדיו הקצה ברפי

לימבו הוא ליין מסיבות חמוד וצנוע מבית רדיו הקצה, והלילה תתייצב במועדון הרפי של בית רומנו נבחרת די.ג'ייאים שכוללת את אורי זר אביב ("אור בזויות"), מיכל רוזנטל ("לגאטו"), רוני פיאלקוב ("פופ לוק") ותומר קריב ("סאנפלאוור), שיפליאו בכם את מכותיהם המוזיקליות עד שלא תהיה לכם ברירה אלא לזוז. "במסיבות של לימבו אנחנו מבקשים לחוות משהו חופשי ואקספרסיבי, בעל עומק ואהבה גדולה לדאנספלור יחד עם קהל מטושטש גבולות. כוונותינו הן אקספרימנטליות וטובות. אנחנו רוצים לרקוד". החל מ-22:00, כניסה חופשית.

Bang On!