מה רואים הלילה: "המנדלוריאן" חוזרת. כלומר, כן, בייבי יודה חוזר

הנה הוא! בייבי יודה (או גרוגו, בשבילכם), "המנדלוריאן"
הנה הוא! בייבי יודה (או גרוגו, בשבילכם), "המנדלוריאן"

הסדרה שהתחילה את הגלגול הנוכחי של היקום הטלוויזיוני של 'מלחמת הכוכבים' ועל הדרך יצרה את אחד המרצ'נדייזים הכי מבוקשים בו אי פעם – כי כל אחד רוצה בייבי יודה בבית - חוזרת לעונה שלישית. חוץ מזה, אנחנו אף פעם לא נסרב לעוד קצת פדרו פסקל על המסך שלנו

רק אתמול בחרנו בה למקום הראשון ברשימת סדרות הטלוויזיה הכי טובות ביקום של "מלחמת הכוכבים", ולירון רודיק כתב עליה כך: "במקום הראשון הסדרה שהתחילה את הגלגול הנוכחי של היקום הטלוויזיוני של 'מלחמת הכוכבים' ועל הדרך יצרה את אחד המרצ'נדייזים הכי מבוקשים בו אי פעם – כי כל אחד רוצה בייבי יודה בבית. 'המנדלוריאן', בכיכובו של פדרו פסקל מביאה סיפור עשוי טוב על מסע בין גלקטי של מנדלוריאני (בן אותו שבט של בובה פט) וגם… תינוק קטן וירוק עם כוחות על.

'המנדלוריאן' היא פשוט רצף של רגעי שיא: בין אם מדובר במפלצות ענק ובין אם מדובר בקרב יריות, המערבון הבין-גלקטי הזה פשוט עושה את העבודה ומרגיש כמו כל מה שרציתי מ'מלחמת הכוכבים' בטלוויזיה. 'המנדלוריאן' היא גם הסדרה הכי מרגשת ברשימה, ועדיין מצליחה לשמור על קלילות מסויימת לצד שאלות עמוקות על אבהות, אחריות וחברות. העונה השלישית של 'מנדלוריאן' עולה ממש בקרוב (רביעי, 1.3) בדיסני+".

אז הנה, מה שהיה "ממש בקרוב" אתמול הפך ל"ממש עכשיו" היום, והערב אתם מוזמנים לעלות על הרכבת (או החללית) של העונה השלישית של "המנדלוריאן", לכל מי שסדרה אחת בה פדרו פסקל משחק שכיר חרב קשוח ושתקן שנאלץ ללוות ילד קטן (או ילדה) למקום מבטחים ובדרך מפתח כלפיו (או כלפיה) רגשות אבהיים פשוט לא מספיקה לו. ל"אחרונים שבינינו" נשארו עוד שני פרקים, אז מזל ש"המנדלוריאן" פה בשביל לספק לנו את הצורך הטלוויזיוני המאוד-מאוד-מאוד ספציפי הזה שלנו בחודשים הקרובים. חוץ מזה, זה "מלחמת הכוכבים". ברצינות, מה עוד צריך?
"המנדלוריאן", עכשיו בדיסני+