מה רואים הלילה: סופה של אחת הסדרות הטובות בנטפליקס

צעקו עד הסוף. "אוזרק". צילום: יח"צ
צעקו עד הסוף. "אוזרק". צילום: יח"צ

חמש שנים, ארבע עונות, שני חצאי עונה, שבע פרקים וסיימנו את הבינג'. החלק האחרון בעונה האחרונה של "אוזרק" עלה בסוף השבוע האחרון לשירות הסטרימינג, וזה הזמן לראות איך ואם משפחת בירד מצליחה להימלט מזרועותיו של הקרטל המקסיקני

בשנים האחרונות אנחנו רואים טרנד שעד עכשיו אנחנו לא בטוחים אם הוא מעצבן או מעצבן ממש – החצי עונה. זה התחיל עוד מאילוצי שביתת התסריטאים של 2007/8, המשיך כתרגיל יח"צ שנועד לבנות את ההייפ לקראת סיום עונות (למשל, "שובר שורות") והפך לסטנדרט נטפליקסי בסדרות כמו "דיסאנצ'נטמנט", "החווה", "גרייס ופרנקי" (שחזרה הסופ"ש לסיים את עונתה האחרונה). ועכשיו, אחרי הפסקה מתודית בת שלושה חודשים, גם סדרת הפשע האהובה של נטפליקס חזרה לחצי השני של עונתה הרביעית, והאחרונה.

חמש שנים אחרי שהתחלנו לעקוב אחרי קורות משפחת בירד באגמי אוזרק וההסתבכות הבלתי נפרמת שלהם עם קרטל הסמים המקסיקני של עומאר נבארו, אנחנו סוף סוף נגלה מה עלה בגורלם, ואולי גם מישהו יסכים להודות שהם פשוט לקחו את "שובר שורות" והעבירו את זה לנוף פחות מדברי.

פרקי הסיום צפויים לגלות לנו איך (ואם) מרטי ומשפחתו יצליחו להיחלץ מהקרטל של נבארו, מי מהדמויות האהובות ימות (ואתם כבר יודעים שמישהו בטוח ימות) ומה לעזאזל יהיה עם רות' כפרעליה. עם שבע הפרקים אחרונים כדי לגלות את הסוף, הערב יהיה זמן מצוין לבינג' שכולו דם, תככנות וקללות, כמיטב המסורת.

אוזרק, עונה 4, חלק 2, עכשיו בנטפליקס