מה רואים הלילה: הסדרה שהגדירה מחדש את הטרלול חוגגת 25

כולנו ילדים של החיים. סאות' פארק (צילום מסך: קומדי סנטרל)
כולנו ילדים של החיים. סאות' פארק (צילום מסך: קומדי סנטרל)

קשה להאמין אבל הסדרה המופרעת הזאת הצליחה לשרוד 25 עונות של מתקפה בלתי פוסקת על כל מה שזז, שחיטה של כל פרה קדושה אפשרית והעלבה של כל מגזר קיים וכמה מומצאים. "סאות' פארק" חוזרת הלילה וכולם צריכים לפחד

2 בפברואר 2022

הלילה, וליתר דיוק בשלוש בבוקר שעון ישראל, יקרה הדבר הבלתי סביר הבא: "סאות' פארק" תתחיל את העונה ה-25 שלה בקומדי סנטרל. העובדה שהיא שרדה את העונה הראשונה שלה או בכלל הגיעה למסך היא לא פחות מנס גלוי, אבל הישרדותה לאורך כל השנים והצלחתה לשמור על רלוונטיות גם בעונות מוצלחות מעט פחות היא לא פחות ממעוררת השתאות. העונה ה-24 כללה אמנם רק שני ספיישלים לכבוד הקורונה, אבל הם היו חדים ומדויקים והסאטירה הייתה חסרת רחמים כמו בימים הטובים של הסדרה ועשו תיאבון לקראת העונה הנוכחית שתכלול בעצמה שישה פרקים בלבד.

יוצרי הסדרה טרי פארקר ומאט סטון אמרו לכבוד שובה שהם יכולים להמשיך איתה עוד 25 שנים נוספות, ובאוגוסט האחרון חתמו עם קומדי סנטרל על חוזה שמבטיח את הגעתה לפחות עד לעונה ה-30 שלה ב-2027. פרק הפתיחה של העונה הנוכחית פוגש את קארטמן, קייל, סטן וקני כשהם עדיין בכיתה ד' כמובן, ועקב התנהגות רעה נשללת מהם הזכות להגיע לבית הספר בפיג'מות לכבוד יום הפיג'מה.

אם זה לא נשמע לכם דרמטי כנראה שלא פגשתם ילדים בני 10 עם מוח פסיכוטי כמו של קארטמן, והרי ידוע שהם מסתובבים בינינו. לא ברור במי "סאות' פארק" מתכוונים לצלוף הפעם, איזה פרות קדושות הם מתכוננים לצלות ואיזה משיחים הם שואפים לצלוב בעונה החדשה ובשנים האחרונות הם נהלו להתעלל בעיקר בשמאל הליברלי, אבל אחרי שכבר בעונה הראשונה הם גילו שלקארטמן יש טכנולוגיה חייזרית בתחת – ברור לחלוטין שהכל יכול לקרות. אבל אם אין לכם כוח לחכות עד שלוש בבוקר כדי לצפות בו, מחר ישודר פרק הבכורה של העונה גם ב-HOT.