מה רואים הלילה: היא ברזילאית, היא לוהטת והיא מציצה לשכנים

על מה את מסתכלת? "המציצנית". צילום: יח"צ נטפליקס
על מה את מסתכלת? "המציצנית". צילום: יח"צ נטפליקס

בנטפליקס שוב מוכרים סקס ואנחנו שוב קונים - הלהיט הנוכחי של השירות הוא דרמה ברזילאית נוטפת סליז על האקרית מוכשרת שהיא גם מציצנית שהיא כמובן גם אישה יפהפיה ואולי גם מרגלת? לא יודעים, לא הצלחנו לעקוב, המשקפיים שלנו התמלאו אדים

אם יש משהו שנטפליקס יודעים לעשות, זה למשוך אותנו לצפות בסדרות בינוניות בהבטחה לסקס-אפיל – ובכל הנוגע למותח האירוטי הברזילאי "המציצנית", הם לפחות מקיימים בכל הנוגע לסקס-אפיל. כנראה שבכל פעם שראיין מרפי נמצא בהפסקה, שירות הסטרימינג נאלץ לפנות למחלקה הבינלאומית שלו (ולרוב, למחלקה הדרום אמריקאית) כדי להרכיב נבחרת אול סטארז של כוכבים חצי אנונימיים ולגמרי לוהטים, לקשקש איזה תסריט מתח קלישאתי ולצלם המון פיסות עור. איך זה כל פעם עובד עלינו? כי זה כיף לבהות באנשים יפים בלבוש מינימלי על המסך.

"המציצנית" עוקב אחרי הפורמט הזה מבלי לשנות או לחדש יותר מדי – מירנדה היא האקרית (איך יודעים שהיא האקרית? קל, יש לה שני מוניטורים, כשעל אחד רץ קוד לא קשור) שאוהבת בזמנה החופשי לרגל בכל דרך אפשרית אחרי השכנים שלה, ובמיוחד אחרי מעשיהם המיניים. אתם יודעים, גבר קריפ קלאסי רק עם גוף של ברזילאית לוהטת. החיים שלה הפכו להרבה יותר מעניינים מאז שלדירה שמולה עוברת קליאו, נערת ליווי שמארחת אך ורק גברים מסוקסים, וממש שונאת לסגור את הוילונות.

אם חשבתם שזה נח מדי, אז ברור שזה נח מדי. אף אחד לא מצפה לחשוב לעומק – או בכלל – בסדרה מהסוג הזה, וזה בדיוק מה שכיף בה. שומר מסך לוהט שישרוף לכם כמה שעות ויערבב היטב את ההורמונים מבלי לערב את השכל. הסצינה הראשונה בסדרה, שמתרחשת ב-31 בדצמבר, מציגה את מירנדה מכתיבה לעצמה תזכורת, למקרה שתשכח (יש איזה מחלה מעורבת בעניין, אבל למי אכפת) את המילים הבאות: "שנה של חיים כפולים עומדת להסתיים. התאהבתי בשני גברים, ואחד מהם מת. וזו אשמתי". ואז המחשבה שלה נקטעת על ידי גבר שמתגנב מאחוריה ומתחיל לחנוק אותה. אז כן, יש גם מתח, וסצנות הסקס גרפיות כמו שהברזילאים יודעים. באמת צריך עוד? לא, ממש לא.

"המציצנית", עכשיו בנטפליקס