מה רואים הלילה: זו תוכנית השידוכים הכי יהודית אי פעם

מתוך "Jewish Matchmaking"
מתוך "Jewish Matchmaking"

נטפליקס סוף סוף צוללת אל תוך עולם הדייטינג היהודי-אמריקאי עם שישה פרקים של "Jewish Matchmaking", התוכנית שמוכיחה מעבר לכל ספק שכן, הסטריאוטיפים עלינו הם די נכונים. עכשיו בואו רק נקווה שהיא לא תהיה אחראית לגל אנטישמיות בינלאומי

דמיינו את תוכנית הטלוויזיה הכי יהודית בעולם. מדמיינים? איך זה נראה? "סיינפלד"? הצחקתם אותנו, אפילו הכריחו את ג'ורג' להיות איטלקי. אולי כמו "פליישמן בצרות" מגולגל בתוך "תרגיע" ועם תרכיז של "גברת מייזל המופלאה" מלמעלה? אולי כמו "כנר על הגג – הסדרה"? שכחו מזה. נטפליקס שחררה היום את ששת הפרקים הכי יהודיים שאי פעם הועלו לאינטרנט. ברוכים הבאים ל"Jewish Matchmaking".

כן, "Jewish Matchmaking" היא תוכנית בכיכובה של השדכנית היהודית-אמריקאית האמיתית לגמרי עליזה בן-שלום, שמוגדרת כ"שדכנית וקואצ'רית דייטינג" פשוט כי זה נשמע יותר מקצועי מ"יענטע". כן, יש פה דוקו-ריאליטי דייטינג של נטפליקס, אז אתם הולכים לקבל בדיוק את מה שאתם מצפים – רווקים בררנים מדי ורווקות מתוסכלות, דייטינג מביכים ומנת יידישע קרינג' חד פעמית. אבל בכנות, אנחנו לא פה בשביל הזוגות, אנחנו פה בשביל לראות בדיוק עד כמה אנחנו נראים כמו הסטריאוטיפ שלנו. טוב, לא אנחנו-אנחנו, אלא בני דודינו האמריקאים, כמובן.

אז כן, עם קאצ'פרייזס כמו "date ’em till you hate ’em" ברור שמדובר בעוד מקרה מובהק של משהו שנראה כמו תוכנית טלוויזיה מזויפת ממעברון ב"30 רוק", אבל באפוקליפסת התוכן הדיסטופית בה אנחנו חיים כבר אלוהים יודע כמה שנים, זה לגמרי יכול לאכלס שישה פרקים קלילים וממכרים בנטפליקס. לצפות בזה ולהגיד תודה שאנחנו לא עד כדי כך נוירוטיים.

Jewish Matchmaking, עכשיו בנטפליקס