מה רואים הלילה: מישל יאו נגד נינג'ה-גנגסטרים. תודה נטפליקס

מישל יאו. צילום: יח"צ נטפליקס
מישל יאו. צילום: יח"צ נטפליקס

זה היה ברור שאחרי ההצלחה של "הכל בכל מקום בבת אחת" נזכה לרנסנס משמח של מישל יאו, וכמובן שמי שקפצו על רכבת המכות שלה זה נטפליקס, עם "האחים סאן" - סדרה שנתפרה בול למידותיה הלוחמניות. בקיצור, אם בא לכם לראות מכות כל כך יפות עד שהן הופכות לריקוד, יש לנו בינג' עבורכם

זה מאוד נחמד שהעולם זוכה לעוד סיבוב של אהבת מישל יאו. פעם בכמה זמן העולם נזכר בשחקנית המלזית הנפלאה, שהספיקה לאורך ארבעת העשורים האחרונים לאינספור נקודות שיא בקריירה המכובדת שלה – כיכבה בסרטי ג'קי צ'אן (שנים לפני שהוא הגיע לאמריקה), היתה נערת בונד, כיכבה בקלאסיקת הקונג-פו המודרנית של אנג לי "נמר, דרקון", ובאופן כללי היתה לאישה שגרמה לאומנויות לחימה להיראות כמו בלט מבריק (ולא במקרה – היא למדה בלט ב"אקדמיית הריקוד המלכותית" של לונדון). ועכשיו היא שוב בלב הצייטגייסט בזכות תפקידה זוכה האוסקר ב"הכל בכל מקום בבת אחת".

וכמו בכל מקרה של שם לוהט, תמיד יהיה מי שיקפוץ על ההזדמנות כדי לסחוט את הרגע, והפעם היו אלו נטפליקס, שמיהרו להפיק עבור יאו סדרת קומדיית אקשן שכאילו תפורה בדיוק עבורה. סליחה, התכוונו שבאמת נתפרה בדיוק עבורה – "האחים סאן", שעלתה היום לנטפליקס, ונראית כמו להיט-האקשן-ללא-יותר-מדי-מחשבה הבא שלהם. אבל גם קצת כמו המשך לניסיון הנואש שלהם להחיות את ז'אנר סרטי המכות והפיצוצים. היי, אנחנו לא מתנגדים.

"האחים סאן", בכל אופן, מציב את יאו בתור אם שגרה עם בנה הצעיר בקליפורניה, וחיה את הנוחות האמריקאית עד שהיא צריכה לשנות קצת את התוכניות שלה, כשבנה הבכור חוזר מטייוואן עם הודעה – חיי הגנגסטרים מהם ברחה מתחילים לצוף, והנקמה באה. עכשיו האם – והבן הכבר אמריקאי לגמרי שמעולם לא למד על היותו חלק משושלת גנגסטרים – צריכים להתחבר לאינסטינקט ההישרדותי (ולפעמים הרצחני) שלהם, ולשמור על האחים סאן, ועל מאמא סאן, שלמים ובריאים. לפחות בטוח שיהיה מכות מוצלחות מאוד.
"האחים סאן", 8 פרקים, עכשיו בנטפליקס