מה רואים הלילה: הדרמה שכבשה את ארה"ב מגיעה לסיום מרגש

"החיים עצמם" (צילום: יחסי ציבור)
"החיים עצמם" (צילום: יחסי ציבור)

"החיים עצמם" כבשה במשך חמש שנים את הטופ-5 של התוכניות הנצפות ביותר בארצות הברית בגילאי 49-18, עניין נדיר ביותר לסדרות ברודקאסט, ועונת הסיום שלה מבטיחה מקסימום רגש כשהפרקים ינחתו ב-yes VOD שעות אחרי שידורם ב-NBC

5 בינואר 2022

סדרות דרמה מצליחות הפכו לעניין די נדיר בערוצי הברודקאסט האמריקאים. אחרי ש-HBO, נטפליקס, דיסני ואפל הסתערו על כל כישרונות הכתיבה והבימוי, השקיעו עשרות מיליונים פר סדרה ונתנו ליוצרים חופש אמנותי חסר תקדים, ל-ABC, NBC ו-CBS לא נשאר הרבה מה להציע למעט סדרות משטרה ובתי חולים נוסחאתיות ועתירות קלישאות או פה ושם איזו דרמה קומית שמנסה לדגדג את רף האיכות החדש. אבל ב-2016 הביא דן פוגלמן לאן.בי.סי את "החיים עצמם" והתברר שהקסם עדיין יכול לקרות.

הדרמה המשפחתית המאוד ליברל-דמוקרטית הזאת מתמקדת במשפחת פיטרסן העניפה שאיכשהו – בלי ספוילרים – כוללת גם לבנים ושחורים והיספאנים ואפילו אישה כבדת משקל אחת, ועוברת דרך העבר וההווה של הדמויות באופן מתוחכם שממקסם את סחיטת בלוטות הרגש. פוגלמן, שהיה ידוע לפני זה בעיקר כתסריטאי של להיט האנימציה הפיקסארי "מכוניות", קיבץ כאן כמה שחקנים שנחשבו בינוניים ביותר כמו מילו ונטימיליה ("גיבורים"), זמרת הפופ לשעבר מנדי מור ("האנטומיה של גריי") וג'סטין הארטלי ("צעירים חסרי מנוח", "סמולוויל") והם מחלצים מעצמם את תפקידי חייהם. הקהל, בכל מקרה, מת על זה: "החיים עצמם" ממוקמת כבר חמש שנים ברציפות בטופ-5 של התוכניות הנצפות ביותר בארה"ב לגילאי 18-49 הנחשקים.

עכשיו מגיעה הסדרה לעונתה האחרונה, לקראת גראנד פינאלה שמבטיח להיות מרגש במיוחד וסוחט דמועות, והוויכוחים לגבי איכויותיה יגיעו לשיא כשמבקרים מרושעים יטענו שמדובר בעצם באופרת סבון מצולמת היטב, ואילו המעריצים יסבירו שמדובר בדרמה אנושית שהיא, ובכן, החיים עצמם. לשמחת מעריצי הסדרה בארץ, yes מנחיתה כאן את הפרקים שעות ספורות אחרי שידורם בארצות הברית, מה שמבטיח מינימום ספוילרים ומקסימום התרגשות. הכינו את הממחטות.

>> החיים עצמם: עונת הסיום, yes VOD ו-STING TV