מה רואים הלילה: מותחן אקשן הוליוודי שהתחפש לסדרת טלוויזיה

כריס פראט ב"Terminal List" (צילום: יחסי ציבור)
כריס פראט ב"Terminal List" (צילום: יחסי ציבור)

כריס פראט, הבן של שוורצנגר ובמאי סרטי האקשן המנוסה אנטואן פוקוואה חוברים יחדיו ב"The Terminal List" לסדרה מושקעת שנראית כמו סרט הוליוודי ענק מפוצל לשמונה חלקים. מתח, פיצוצים, קונספירציות ואדרנלין לבינג' לילי מושלם

לפעמים כל מה שאדם רוצה לעת לילה זה קצת אקשן עשוי היטב, קצת מתח מורט עצבים, קצת קונספירציות מתעתעות, קצת סצנות מרדף הוליוודיות, קצת פיצוצים ויריות ומטוסי קרב ומטולי רימונים וטילי כתף וכמה רקטות ורעים וטובים שמתהפכים עליך ואיזה גיבור אקשן קשוח שיעמוד בפרונט שכל זה כשמאחורי העולם עולה בלהבות. זה לא מעט לבקש, אבל זה בדיוק מה שתקבלו ממותחן האקשן החדש והמושקע שעלה בסופ"ש לאמזון פריים וידיאו, "The Terminal List" (ואצלנו: "רשימת חיסול").

עם כריס פראט בתפקיד הראשי ובמאי סרטי האקשן המנוסה אנטואן פוקואה בתפקיד הבמאי והיוצר, אין פלא שמהרגע הראשון זה נראה כמו סרט אקשן הוליוודי ממש ארוך שפשוט התפצל לשמונה חלקים. פראט מאבד כאן כל זכר לגיבור המצחיק שהיה ב"שומרי הגלקסיה" ומגלם את ג'יימס ריס, לוחם קודר ביחידת אריות הים שמסתבך בקונספירציה מפותלת אחרי שכל חבריו ליחידה נהרגו באמבוש שאיכשהו הוצב להם בזמן משימה סודית, ומגלה שכוחות אפלים מאיימים לא רק עליו אלא גם על משפחתו.

זה אמנם נשמע כמו קלישאת אקשן בתוך קלישאת אקשן, אבל לפחות מדגימת הפרקים הראשונים עולה שיש כאן סופסוף סדרת אקשן מאוד אפקטיבית ומספקת שלא התקמצנו עליה, עם קאסט בשרני שכולל את ג'ין טריפלהורן הוותיקה והמעולה וגם את טיילור קיטש, קונסטנס וו ופטריק שוורצנגר (כן, הוא הבן שלו). הסדרה מבוססת על רב-המכר של ג'ק קאר, חייל בחיל הים האמריקאי בעצמו עד לא לפני הרבה שנים, ויש לו בשרוול מספיק ספרי המשך כדי להחזיק לפחות כמה עונות. פצצה.

>> "רשימת חיסול // The Termial List", שמונה פרקים, עכשיו באמזון פריים וידיאו