מה רואים הלילה: עונה *גיהוק* חדשה ל"ריק ומורטי"

ריק ומורטי, עונה 6. העונה הקודמת. עכשיו כבר יש עונה חדשה, ידעתם? לא, לא ידעתם, כי אנחנו במלחמה
ריק ומורטי, עונה 6. העונה הקודמת. עכשיו כבר יש עונה חדשה, ידעתם? לא, לא ידעתם, כי אנחנו במלחמה

ההייפ קצת נרגע, אבל העונה השישית של "ריק ומורטי" כבר כאן - ולפחות על סמך הפרק הראשון שלה, היא ממשיכה את הקו של העונה הקודמת בלשים דגש גם על עלילות מורכבות יותר לצד הטירוף הרגיל. יהיה כיף, גם (ואולי בעיקר) אם אתם לא מהמעריצים המטורפים

5 בספטמבר 2022

מתפלאים מזה שהעונה השישית של "ריק ומורטי" כבר כאן ואתם לא ממש שמתם לב שהיא בדרך? זה בסדר, גם אנחנו. "ריק ומורטי", הסדרה המצוירת הגאונית לפרקים מסוימים, מעצבנת לפרקים אחרים, ולעיתים תכופות שני הדברים בעת ובעונה אחת (וכאן גם הקסם שלה) כבר לא ברמת ההייפ בה היא הייתה פעם. זה בריא לה. הסדרה שיצאה מהשוליים של Adult Swim שם הייתה אמורה להפוך לתופעת קאלט כיפית, תפחה ותפחה והפכה לרכבת הייפ חסרת מעצורים שהמעריצים שלה יודעים לצטט כל משפט ומשפט מתוכה. לאור העובדה שהמעריצים האלו היו לפעמים גם אנשים בלתי נסבלים מהסוג שיש באינטרנט – היה קל להתעצבן גם על הסדרה על הדרך. חבל, כי באמת שמדובר בפרויקט חייהם של דן הרמון ("קומיוניטי") וג'סטין רולנד, וכי היא באמת כיפית, מופרעת, יצירתית בטירוף – ולפעמים, כשהיא לא נעלמת עמוק מדי במעלה התחת של דן הרמון (אזור בו הוא נוטה לשייט מדי פעם ביצירה שלו, אין מה לעשות), אפילו קצת מרגשת.

בעונות האחרונות הקומדיה המצוירת המופרעת, שהתחילה בכלל כפרודיה על "בחזרה לעתיד" לקחה תפנית יותר עלילתית. במידה מסוימת זו הייתה גם תגובה למערכת היחסים המורכבת של הסדרה עם המעריצים שלה, שהעריצו (בלי שום ביקורת) את ריק, הגאון המטורף והבלתי נסבל שעומד במרכז היקומים האינסופיים שלה. בהתאם, בעונות האחרונות האויבים החמורים ביותר של ריק הם… ריק עצמו, מיקומים אחרים (או אפילו הוא עצמו). אין כל כך טעם להתחיל לסכם כאן את העלילה המסובכת עד כדי גיחוך – או שאתם מהמעריצים הפנאטים שמבינים כל רפרנס, או שאתם פשוט מתרווחים בספה מול רכבת ההרים הזאת ונהנים מהנסיעה. כך או כך, הפרק הראשון של העונה בנטפליקס ופרקים חדשים יעלו מדי שבוע, לאחר השידור ב-Adult Swim. יאללה בכיף.

"ריק ומורטי" עונה 6, הפרק הראשון זמין כעת בנטפליקס