מה רואים הלילה: הסדרה הכי טובה של ה-MCU שוב תשחק לנו במוח

תראו תראו מי חזר. "לוקי" עונה 2. צילום: יח"צ דיסני+
תראו תראו מי חזר. "לוקי" עונה 2. צילום: יח"צ דיסני+

לא שהתחרות קשה מדי, אבל "לוקי" היא ללא ספק היציאה הכי טובה עד כה באגף הטלוויזיוני של מארוול, והיום העונה השנייה והמאוד מסקרנת מגיעה לדיסני+. אז מה בדיוק טום הידלסטון ואוון וילסון הולכים לעשות בין הזמנים? יש רק דרך אחת לגלות, והיא עוברת דרך בינג'

5 באוקטובר 2023

מאז הושק היקום הטלוויזיוני של מארוול ודיסני+ עם וונדה-וויז'ן, קשה לומר שהמיזם זכה להצלחה מסחררת. סדרות רבות היו סתמיות (אהם "הוקאיי"), אחרות היו סתם הסחת דעת מיותרת ("שי האלק", זו את) ואפילו היו כבר גרועות, ולא צריך להפנות אצבעות אבל לעזאזל איתך "פלישה סודית", ממש רצינו שתהיי טובה. ובין כל הבלגן, דווקא אחת הסדרות הראשונות שיצאו ברצף התגלתה כפנינה הכמעט בודדת של ה-MCU. ועכשיו היא חוזרת, ואנחנו נרגשים/מפחדים מהעונה השנייה והכל כך מצופה.

למי שהספיק לשכוח, נזכיר שהסדרה מתרחשת בחלל בירוקרטי נטול זמן בו נכלא אל התעלולים היקר שלנו. נכון, גם לנו בא להדחיק את כל עניין המולטיוורס, אבל לוקי היתה הראשונה לפרק בפנינו את הרעיון שעומד מאחורי מבני היקומים המקבילים של מארוול, והכיר לנו את הנבל "ההוא שנשאר", שהוא למעשה וריאנט של קאנג הכובש. אה, וגם שם למדנו את הקטע עם וריאנטים. בסיום העונה ההיא, נשארנו במצב די מוזר – לוקי נזרק בחזרה לטיימליין שלא היה שלו, כך שמוביוס (אוון וילסון בתפקיד מצוין) לא מזהה אותו, ונראה שקאנג כבר כבש את הטיימליין הזה.

העונה החדשה, אם כן, תוביל את לוקי בחיפוש בין הטיימליינים, ועל פי הטריילר גם בין העתיד לעבר וההווה, כדי למצוא את הזמן שלו – ובתכלס, את המוביוס שלו. הכימיה בין הידלסטון לוילסון היתה פשוט מושלמת, ולמרות סימני השאלה הרבים שבוודאי ישארו לנו גם בסוף העונה, אפשר לקוות שנבין טיפטיפה יותר את העולם המוזר הזה שמארוול בנו, ובעיקר שגם הפעם הם יצליחו לייצר עונה כיפית. כי אם גם הסדרה הזו תתחרבן, לא ברור איפה נמצא תקווה ל-MCU. יאללה, לוקי, זה עליך. בלי לחץ.
הפרק הראשון של "לוקי" זמין בדיסני+. פרק חדש מדי יום חמישי